@Jos-Golden-Unicorn#57703 Echter zou ik Bunq wel willen aanraden om wat opener te zijn voor mensen. Zo zou een chat zonder account op de website de stap wat minder groot maken voor mensen om contact op te nemen met Bunq. Nu moeten ze namelijk eerst een account aanmaken wat voor mensen met alleen een vraag net te ver gaat.
Helemaal eens, het zou fijn zijn om zonder account vragen te kunnen stellen. Maar op zich hebben ze daar support@bunq.com voor, alsook Twitter/Facebook (voor de personen die daar een profiel hebben). Niet ideaal maar er is al iets. De deur verder openzetten heeft overigens als nadeel wellicht de extra belasting/inzet van personeel (kosten).
π¬π§ Agree! It would be nice to be able to ask questions without an account. But, in theory we have support@bunq.com for that, as well as Twitter/Facebook (for those that have a profile there). The disadvantage could be though that opening this door would lead to a higher load/more staff (increased costs).
@Jos-Golden-Unicorn#57703 Verder denk ik ook dat het een goed idee is dat Bunq geld investeert in groepen die het kunnen gebruiken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een sportclub die de touwtjes aan elkaar moet knopen of bijvoorbeeld mensen in schuldsanering met een gratis pas en hulp (met bijvoorbeeld overstappen). Dit levert namelijk niet alleen mond-op-mond reclame, maar levert misschien ook wel heel tevreden klanten op die niet te veel vragen in de toekomst. Dit mogen jullie natuurlijk promoten op YouTube of de website.
Dat zijn hele mooie doelen, absoluut, maar wat ik me dan altijd afvraag is waar het van betaald moet gaan worden. I mean, ze zijn bezig met dat "Freedom of Choice" maar ik weet niet of dit een van de opties gaat zijn/wanneer dat mogelijk wordt.
π¬π§ Really nice projects to contribute to yes! Agree. But what I wonder in these cases is how you imagine that such things are being financed. They are working on this "Freedom of Choice" thing, but I don't know whether these things could be options there/when that would be possible.
@Jos-Golden-Unicorn#57703 Ik denk ook om mensen meer Bunq te laten gebruiken dat jullie zouden kunnen denken aan een spaarprogramma.
Dat mensen bij iedere 10β¬ 1 punt verdienen die ze vervolgens kunnen inzetten voor korting bij bepaalde winkels (denk aan supermarkten/game winkels/online winkels), maar ook gratis spullen zoals een powerbank/telefoonhoesjes met Bunq logo. Ik heb namelijk zo'n gevoel dat zo'n soort dingen langer bij mensen in gedachte blijven dan een geldprijs.
Een spaarprogramma klinkt heel tof! Daarmee kunnen de kosten eventueel ook dusdanig verspreid worden dat het rendabel wordt om te betalen vanuit bijv. de abonnementsgelden en ook nog het personeel e.d. te kunnen betalen denk ik. π€
π¬π§ A loyalty program sounds cool! Then the costs can be spread in such a way that it is affordable to pay it from the subscription fees for instance, and still have the ability to pay salaries etc I think. π€
@Jos-Golden-Unicorn#57703 De bedoeling lijkt mij om nieuwe mensen te trekken, terwijl deze wedstrijd meer voor mensen is die al Bunq gebruiken.
Lol, deze. Met de vorige actie waren mensen ontevreden dat bestaande klanten niet mee konden doen, nu kunnen bestaande klanten ook meedoen en is het ook niet goed? π Dit kan in mijn ogen niet anders bedoeld zijn dan het binnenlokken van meer mensen, maar, bunq heeft geluisterd, dus bestaande klanten kunnen nu ook gewoon meedoen.. π
π¬π§ Lol. With the last promo people were unsatisfied about existing customers not being able to join the competition. Now existing customers can also join and it is still not good? π In my opinion this is still a matter of getting new people in, although bunq listened to the feedback, and existing customers can participate as well now. π
@Jos-Golden-Unicorn#57703 Ik denk niet dat zo'n baan iets voor mij is, ik houd het liever bij programmeren ;)
PS: Devops / Backend / iOS / Frontend. πππ