• Automatisch incasso in het buitenland

Hi all,

Ik woon in Turkije en wil hier graag een (internet) abonnement aanschaffen, waarvoor automatische incasso gebruikt wordt. Ik heb geen Turkse bankrekening en dat is op dit moment ook (nog) niet mogelijk, dus dit zal van mijn Nederlandse rekening moeten.

Mijn vraag is wat hierbij wijsheid is. Ik zou dit in principe met mijn credit/debitcard kunnen doen toch? Zouden hier dan extra kosten voor worden gerekend?

@Mick-Orange-Cheetah#59267 Ik denk dat je dat beter aan je internet provider kan vragen. In principe kan op de Mastercard een abonnement worden afgesloten die dan iedere maand wordt betaald. Bijvoorbeeld voor Netflix kan dat prima. Maar of jouw internet provider dat accepteert weten wij natuurlijk ook niet.

@Mick-Orange-Cheetah#59276 gelukkig heeft bunq, in tegenstelling tot andere banken, geen wisselkoersopslag meer, dus met bunq ZeroFXโ„ข heb je altijd het voordeligste tarief. let wel op dat een transactie in een buitenlandse valuta bij bunq nooit meteen het werkelijke bedrag is maar pas na een paar dagen, als de wisselkoersperiode waarin de betaling gedaan is sluit, meestal 1 รก 2 soms 3 werkdagen op het definitieve bedrag. Dit is afhankelijk van het mastercard-netwerk en de internationale valuta markt(en).

Write a Reply...