Gabriel ValckRookie
Still waiting for this one to happen... Come on guys, make it happen :)
Still waiting for this one to happen... Come on guys, make it happen :)
Ik wil ook graag Garmin Pay gebruiken met Mastercard van Bunq en dat wordt geweigerd omdat bunq niet klaar voor is en ABN AMRO en Rabobank al wel. Kom op bunq gaan met die banaan!
Go go go go !!!
Het is nu ook inderdaad tijd om Garmin Pay te ondersteunen. Het past bij een bank die vernieuwend, verfrissend en vooral een sportieve doelgroep wil aanspreken. Vitaal blijven is belangrijk, dus go Bunq to support just that!
C'mon bunq... TransferWise now supports Garmin Pay as well. The list is growing (for NL and DE) but no sign of bunq yet.
Now that you have released FitBit Pay, can we count on Garmin Pay to be next?
Hope so
@Menbren#137043 could be yeah, but bunq usually does not share what they're working on. so keep an eye on together and twitter, you never know when bunq might surprise us next. ;_)
Tips voor banken
Bent u een bank en wilt u Garmin Pay aan uw klanten aanbieden? Neem in dat geval contact op met uw lokale Visa- en/of Mastercard-vertegenwoordiger om het installatieproces te starten. Als u vragen hebt en het Garmin Pay proces wilt bespreken, kunt u contact met ons opnemen via NLMarketing@Garmin.com.
Geïnteresseerd in een marketingsamenwerking met onze gezamenlijke klanten of potentiële klanten? Wij kunnen helpen. Neem contact met ons op via NLMarketing@Garmin.com.
upvote!
Bitte bitte bitte bitte bitte bitte bitte! Garmin Pay!!!!!!!!!!!!!!!!
Just ordered the Fenix 6. Now I also need it :)
Kom op Bunq! Er zijn veel sportievelingen die Garmin gebruiken en heel graag de ondersteuning voor Garmin Pay willen hebben. Nu de groene longen van de aarde worden ondersteund door de laatste nobele update, ondersteun dan nu ook de longen van de sportievelingen door Garmin Pay te introduceren. Gogogogo!
I hope it is considered early 2020 as I prefer the style of Garmin much more than Fitbit Smart Watches.
Defo need garmin pay, imagine those long runs without having to carry a card. Freedom!!! Come on bunq join the running revolution
Ich habe eine swatch watch für kontaktloses Zahlen . Leider funktioniert die nur mit boon.
So muss ich mit bunq das Konto immer auffüllen. Wäre schön, wenn swatch watch direkt mit bunq funktionieren würde oder fitbit pay oder garmin pay.
Newish to Bunq, would love to see Garmin Pay, is it something we are likely to see at the Bunq 13 reveal!
@pairon#139556 bunq funktioniert mit Fitbit Pay.
@Glenn-Violet-Lion#140647 Jaaah !!
Ondanks dat ik helemaal overgestapt ben zou dit het echt afmaken. ✅
Al heb ik niet meer met mijn Garmin betaald sinds Apple Pay. Maar hoe handig als dit straks gewoon werkt?! En het mooiste zou zijn dat zowel creditcards 💳 als de meastro passen blijken te werken. Dan loopt bunq 🌈 weer een stukje voor op het bankwezen in Nederland 🇳🇱
So Lets hope !
En niet onbelangrijk op nog meer mooie verassingen !
Dit zou voor mij een geniale connectie zijn. Hoe kunnen we dit onder de aandacht brengen bij Bunq en Garmin?