• Ask the Community
  • 🇳🇱 Personal and Business account with same phone number

Ik heb een zakelijk Bunq account, geregistreerd met mijn telefoonnummer en email adres.
Daarnaast wil ik een privé account openen, maar blijkbaar kan ik maar met één telefoonnummer registreren. Ik had mij laten vertellen dat je een tweede account zou kunnen openen met hetzelfde telefoonnummer in combi met een ander email adres. Weet iemand hoe dit zit? Met Support kom ik er niet helemaal uit, krijg nogal wat verschillende antwoorden.

Hi 👋 @Arco-Supplies-Pink-Panda#63042

Als je misschien het volgende zou willen proberen:

Profiel > Icoon Rechtsbovenin > Zakelijk account

Zoek je bedrijf op mbv de geïntegreerde zoekmachine. Daarna volgt er een scherm Hey 'naam', ben je de eigenaar/directeur?
    Klik op 'Ga door als - jouw naam-'

Je hoeft nu als het goed is alleen je zakelijke e-mailadres op te geven en zou nu de vervolg stappen moeten kunnen doorlopen.

Ik hoor graag of het is gelukt.

Tim changed the title to 🇳🇱 Personal and Business account with same phone number.

hoi Tim, voordat ik dit probeer: ik krijg zojuist van een Support collega te horen dat je nooit een privé- en een zakelijk account op één telefoonnummer kunt registreren?

Wat jij voorstelde heb ik eerder deze week geprobeerd. Dan kan ik inderdaad een nieuw account aanmaken, maar die hangt wel onder ons zakelijke account van Arco Supplies

Ik heb op mijn mobiel zowel een privé en zakelijk account?

Write a Reply...