• Ideas General
  • Opgebouwde rente niet zichtbaar

@sotirios-Black-Moose#280262 Why was this changed? I liked the old behaviour better...

@sotirios-Black-Moose#280262
    If it is intended behavior, then why is it different for IOS and Android? It’s ok to have a link to the community somewehere, but when you select β€œinterest” you expect to see your interest.

I think it would be better to stay with the old design where you can see the build up interest and just add below the line Received interest this week a brief new text with the explanation. As it is now I do not think this is a design improvement.

i have open a ticket again for the bug

Hey @New-Pink-Dolphin-579095165#280270, @thijsoost#280264, @Anna-Magenta-Badger#280275 πŸ‘‹
          This change took place on both Android and iOS devices, after the app's latest update.

We understand your expectations, and we'll take your feedback into account. If you have any more concerns, please feel free to share them here πŸ™Œ

@sotirios-Black-Moose is de app vandaag geupdate?
            ik heb de ap eerder deze week geupdate maar nu staat er nog geen update klaar in playstore. ik kan de opgebouwde rente nog steeds niet zien met android en gaat nog steeds naar de uitleg pagina toe. en begrijp ik het goed dat de kezue rekening terug is voor rente betaling? deze kan ik ook nog niet vinden

@beekie#280287 Je kunt je totaal opgebouwde rente zien door een van je bunq Payday transacties te openen.

Zelfde hier, opgebouwde rente is ineens niet meer zichtbaar en wat ik ook probeer, ik krijg het niet meer tevoorschijn getoverd.

Niet waar. Je ziet wat de vorige betaling was, niet wat je deze week aan rente hebt opgebouwd. Dat kan ik nergens meer terug vinden.

Zonde dat de rente opbouw per dag niet meer zichtbaar is tot aan het moment van bunq pay day. Ik ben voorstander van hoe het was.

@New-Yellow-Addax-3987793970#280310 @New-Orange-Dormouse-341030042#280312 Je kunt je opgebouwde rente zien door een van je bunq Payday transacties te openen. Bovenaan staat de rente van de afgelopen week, verderop de pagina vind je je totaal opgebouwde rente. De rente opgebouwd in deze week voordat het wordt uitbetaald wordt inderdaad niet meer weergegeven.

Eens met vrijwel iedereen hier Best wel vervelend dat de opgebouwde rente niet meer zichtbaar is Komt dat nog terug?

Bij de tweede keer bunq app openen was opgebouwde rente weer zichtbaar.

Ik zie helaas telkens de uitlegpagina

Dit moet een bug zijn toch? Hoe kun je anders de opgebouwde rente bekijken? De oude functionaliteit werkte perfect

@New-Teal-Basilisk-3510942899#280332 Je kunt je opgebouwde rente zien door een van je bunq Payday transacties te openen. Bovenaan staat de rente van de afgelopen week, verderop de pagina vind je je totaal opgebouwde rente. De rente opgebouwd in deze week voordat het wordt uitbetaald wordt inderdaad niet meer weergegeven.

Openen op een payday transactie is niet hetzelfde, voorheen kon je precies zien wat je in de huidige periode had opgebouwd. Als ik wat stortte op de rekening kon ik een dag later zien wat de impact dat had op de rente per dag

Waarom zou je deze functionaliteit weghalen?! De rente moet ik nu ook elke week al zelf weer naar de spaarrekening terugstorten. Waarom dit ontmoedigingsbeleid?!

@New-Blue-Goose-2829378881#280335 Klopt, zoals ik al aangaf: hoeveel je in de afgelopen week hebt opgebouwd wordt niet meer weergegeven.