• Ik probeer een zakelijke rekening te openen

Dan krijg ik een melding dat m’n e-mail adres al in gebruik is, wat nu? Ik kan niet verder

@Erik-Turquoise-Wolf#68881 Is dat emailadres al in gebruik voor je persoonlijke rekening toevallig? Volgens mij moet je dan een andere gebruiken voor zakelijk, al durf in dat niet met 100% zekerheid te zeggen.

Ja, prive al in gebruik. Ik wil hetzelfde mailadres aanhouden!

@Erik-Turquoise-Wolf#68885 then you need to detach the email address from your private account first. Your email address is kind of a “username”, so it needs to be unique. Don’t you have a separate email address for your business emails? Might be useful to filter your private/business mails, you can even have the business email automatically forward to your regular mailbox. (Completely depends on your wishes of course) 😁

@Erik-Turquoise-Wolf#68885 Wat je wel kan doen is je e-mail verwijderen uit je privérekening en daar je telefoonnummer als unieke registratie blijven gebruiken, zodat je je e-mail op je zakelijke account kan gebruiken.

Als ik me niet vergis moet elk account namelijk óf een unieke e-mail óf een uniek telefoonnummer hebben.

@Erik-Turquoise-Wolf#68885 Wat voor maildienst is het? Als het bijvoorbeeld gmail is kan je willekeurig ergens een punt toevoegen. Dus stel je gebruikt nu erikeriksma@gmail.com dan kan je proberen erik.eriksma@gmail.com toe te voegen. Dat komt in dezelfde mailbox uit. ;)

@Petervdv#68889 If I am not mistaken, each account must have either a unique e-mail or a unique phone number.

Correct.

@LH-Black-Wolf#68894 Dat is toch niet handig, ik wil alles in een

@Erik-Turquoise-Wolf#68898 Het komt in precies dezelfde mailbox uit als je dat op die manier doet. Je hoeft dus geen extra account te openen ofzo.

@LH-Black-Wolf#68899 Ook bij live.com?

@Erik-Turquoise-Wolf#68901 Goede vraag. Die negeren de punt volgens mij helaas niet, maar volgens mij accepteren die wel de + methode die peter net noemde. :) Dus erikeriksma+bunq@live.com bijvoorbeeld zou in deze mailbox “erikeriksma@live.com” moeten uitkomen. Je kan het testen door ergens anders vandaan, of door iemand anders, jezelf een test mailtje te sturen.

Write a Reply...