KorstiaanAce
Bij al mijn Bunq passen heb ik hetzelfde probleem, na verloop van tijd verdwijnen langzaam de letters van de pas, is na een half jaar inmiddels compleet onleesbaar. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem ?
Bij al mijn Bunq passen heb ik hetzelfde probleem, na verloop van tijd verdwijnen langzaam de letters van de pas, is na een half jaar inmiddels compleet onleesbaar. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem ?
Geen last van hier, maak gebruik van de Secrid portemonnee
Yep. Bij mij ook zo goed als alles "versleten"
Ja same here. Heb inmiddels de letters maar helemaal met n nat doekje eraf gehaald, en heb alleen t bunq design over. Best geinig
Hmm ja zijn idd niet de beste. Aan de andere kant, maakt weinig uit als je IBAN er niet meer op staat want die verandert toch steeds ๐
I've blacked out some digits of my IBAN because they are just about readable but as you can see a lot of it is indeed pretty faded.
De randjes laten bij beide passen los.. helemaal de volle periode volhouden, vraag het me af.
Bij mij ook, de plastic beschermlaag laat los langs de randen.
Jullie pinnen te veel! ๐
Lang leve Secrid, heerlijke dingen.
Gek dat mijn opmerking met de vraag wat er premium is aan slechte kwaliteit passen ineens verwijderd is ... heel transparant hoor!
Ik heb bunq er nog nooit op kunnen betrappen dat ze welk kritische geluid dan ook verwijderen.
420 ( รยกโ รลรโ รยกโ)
Een post over bunq premium is bij mij archived
De bankpassen zijn inderdaad niet van de beste kwaliteit. Alleen laat ik het zo zeggen: daar geven we ze nog maar wat tijd voor om te verbeteren. De lijmresten waren bijvoorbeeld m.b.t. de MasterCard niet meteen verdwenen na het verwijderen van de brief met activatiecode. Moest daar met een nat doekje overheen om e.e.a. te verwijderen. Voor de rest vind ik het wel prima, ik kan doen wat ik moet doen. Dat dingen faal worden vind ik niet erg, want de IBAN op de pas is toch minder waard.. omdat ik die pas kan koppelen aan welke rekening ik maar wil ;-).
Ik heb em voorin mn secrid en ook mijn tekst is helemaal uitgevaagd. Los daarvan ben ik het helemaal eens, sinds dat ik een secrid heb snap je niet hoe mensen met een andere portomenee kunnen leven ๐
Bij mij laat bij de Maestro kaart ook de plastic beschermlaag los aan de smalle kant.
Ja bij mij ook