• Developers
  • Hoe verbind ik Bunq met Tellow? (of omgekeerd?)

Hoi!

Ik heb net een rekening geopend bij Bunq omdat ze een directe (realtime) verbinding met Tellow zouden kunnen leggen.
Zo krijg je na een betaling een berichtje dat je nog even je bonnetje moet scannen en doet Tellow je kwartaal btw berekenen.
Als startend bedrijfje lijkt me dit mega handig maar hoe leg ik eigenlijk de link?

thx!

@Yvette-Glasius-Turquoise-Starfish#69742 Hoi Yvette,

Welcome to the amazing bunq 🌈 Family!

Hmm, I think the best thing you can do is to contact Tellow. I did a quick look for you on their help page but unfortunately couldn't find anything about a direct connection with bunq πŸ˜”. They do support a file import, but that wasn't what you are aiming for.

I'm sure Tellow can help you! If there is any thing I can do, let me know

Heey!

Eerst had ik een rekening bij Knab en die was best ok (geen zorgen, jullie zijn beter πŸ˜‰πŸ’›) maar je moest de transacties handmatig invoeren. Iets wat al heel erg snel behoorlijk vervelend is want waarom zou je een automatische boekhouding hebben om dan nog steeds alles zelf te moeten doen..

Maar goed.. Ik denk dat ik gewoon het even laat rusten tot maandag en Tellow dan even bel.

Fijne avond! πŸ’β€β™€οΈ

@Tim#69756 Die pagina was ik ook al tegen gekomen maar gek genoeg kan ik daar maar niet de link vinden voor het automatisch koppelen.

Maandag even bellen naar Tellow!

6 months later
          3 months later

Hallo! Tellow heeft me hierop nog geen eenzijdig antwoord gegeven. Kan ik gewoon meerdere Bunq rekeningen koppelen aan Tellow?

Write a Reply...