🇳🇱Invisible Monetary Account
DaveFlashProdigy
@Sanne-Magenta-Cheetah#70970 helaas is daar nog geen functie voor, als je een rekening weggooit is die ook echt weg en komt die onder een "gearchiveerde rekeningen" tabje en kun je er geen betalingen van/naar doen. je kunt de rekening dan wel binnen 60 dagen heractiveren mocht je dat rekening nr. (iBAN) terug willen. Maar bunq kan dit zeker meenemen als wens.
BrandforwardWizard
@Sanne-Magenta-Cheetah#70970 Uit nieuwsgierigheid: waarom zou deze feature handig / nuttig zijn?
KayWizard
Is al vaker voorbij gekomen. Ik zou zo’n functie ook erg waarderen. Ik zou bijv. mijn spaarrekening liever verbergen uit het overzicht, of andere rekeningen die ik niet zo vaak gebruik. Scheelt wel dat het saldo niet direct zichtbaar is bij een spaarrekening.
DaveChamp
Inderdaad, als je standaard je spaarrekening niet ziet, dan 'vergeet' je hem ook een beetje..
Het zou prettig zijn als je de rekeningen voor het overzicht kunt vergelijkbaar met de 'total balance' oplossing om je totaal saldo te zien..
NourWizard
Met de Spaardoelfunctie wordt 'een deel' van je rekening verborgen. Daarmee bedoel ik met name het saldo van de rekening. In je rekeningenoverzicht zie je namelijk het percentage van het behaalde doel en niet de absolute waarde. Misschien heb je daar wat aan? Een Savings Goal kun je aanmaken door een nieuwe rekening te openen en te kiezen voor het type Savings Goal
BrandforwardWizard
@Kay#71545 Ah! Dat zou idd wel handig zijn! Ook ik heb een aardig lijstje met ibans...
FeidhlimRookie
@DaveFlash#70985 Can you archive a single account, the account you setup bunq with and just leave a joint account?
PeterProdigy
Heb zelf mijn spaarrekeningen op de onderste plekken van de 25 IBAN'S staan. Met daartussen enkelen die ik niet eens gebruik :')
NancyChamp
Yes please. My ABN app has tgis function and it is very useful
KlaasAce
Het zou misschien wel handig zijn om bepaalde rekeningen als favoriet te markeren. Alle niet favorieten dan onder ‘overige rekeningen’ parkeren. Dat onderdeel kan je dan in/uit klappen (tonen of niet tonen)