RickAce
Het logo van bunq en de kleuren hebben al de charme! Waaarom niet een boot op de parade tijdens de gaypride in Amsterdam 2018!?!?! Beste promotie everrrrrrr. En ja ik kom graag op de boot staan!!!
Het logo van bunq en de kleuren hebben al de charme! Waaarom niet een boot op de parade tijdens de gaypride in Amsterdam 2018!?!?! Beste promotie everrrrrrr. En ja ik kom graag op de boot staan!!!
Thanks Rick! Eerste ding waar we zelf ook aan dachten -maaaarrrrrrr- zo'n boot kost al snel 80.000 euro geloof ik. En dat is een boel geld. Bovendien zijn wij zijn het hele jaar door gay-friendly, ipv tussen allerlei commerciele sloepen te staan.
Dat gezegd hebbende veel bunqers zijn wel te vinden op de gay pride, gewoon goed zoeken :D
https://www.nu.nl/amsterdam/5065934/organisatie-gay-pride-past-inschrijving-canal-parade.html
Misschien maakt deze verandering het toegankelijker? Niet verder in verdiept, maar misschien goed om naar te kijken!
Ik doe mee... Laat de #bunqpride boot er maar komen!
Doesn't bunq have some kind of donate to a cause or event thing? Why not use that?