Als ik een bankrekening ophef, dan is deze in het tabblad Rekeningen zichtbaar onder gearchiveerde rekeningen. Onlangs beëindigde ik een n onderneming, hief de bankrekening op en beëindigde ook het bunq business account. Zeker voor (stoppende) ondernemers is het van belang dat zij de transacties (tot aan het eindsaldo van EUR 0,00) kunnen downloaden. Ik roep bunq dan ook op automatisch de laatste transacties te mailen aan de klant. Het bunq business account is immers gesloten waardoor zij geen toegang meer hebben tot gearchiveerde rekeningen.
Toegang tot opgeheven rekeningen en accounts
SSanderProdigy
@Guido-van-Harten#78249 dit zou je via support bij mijn weten nog gewoon moeten kunnen opvragen (support@bunq.com). 😁 Het zou inderdaad wel makkelijker zijn als dit automatisch wordt toegestuurd. 🙂
@Sander#78281 De mogelijkheid van opvragen via de mail ken ik, ik doelde daarom ook op automatische toezending.
Hallo ik weet niet hoe dit allemaal werkt maar ik maak 2dagen gelden een account ik ben goedgekeurd geverifieerd en al en nu staat er me account is opgeheven echt balen dit maar ik heb geen duidelijke reden wat er aan de hand is ???
FloLoL79🌈Ace
@New-Red-Frog-2496668992#227713 Hier, in einem Mitglieder Forum, wird dir kaum jemand weiter helfen können bei diesem Thema.
Außer ggf. Mods die es weiterleiten.
Hier gehen halt eher konkrete Fragen zur Nutzung ganz gut.
Warum man dir vermeintlich etwas gekündigt hat, kann dir hier niemand beantworten.
Wäre aber zumindest außergewöhnlich.
ik wil mijn bunq terug activeren
Ik heb een aantal sub rekeningen opgeheven kan ik ergens de transacties terugvinden. Deze heb ik nodig voor de jaarafrekening
JoAce
Hey @New-Golden-Chimpanzee-3037689041#298572 👋
Thanks for the question through our community page! You can follow these steps to export a bank statement for your closed Bank Account:
- Go to your 🏠 Home tab
- Scroll down and tap on "Archive"
- Tap on Bank Accounts
- Select the Bank Account in question
- Tap on 🟠 Export Statement
You can learn more about this here: https://together.bunq.com/d/50053 📚