Dag,
Ik wil een zakelijke rekening openen, ik voer alle gegevens etc maar bij de inlogcode aanmaken krijg ik een foutmelding bij het bevestigen: 'er zijn geen aliassen opgegeven''
Nu kan ik helemaal niet verder, iemand een idee wat ik fout doe?
Dag,
Ik wil een zakelijke rekening openen, ik voer alle gegevens etc maar bij de inlogcode aanmaken krijg ik een foutmelding bij het bevestigen: 'er zijn geen aliassen opgegeven''
Nu kan ik helemaal niet verder, iemand een idee wat ik fout doe?
@Parastoe-Magenta-Jaguar#93935 ik heb geen zakelijke rekening maar in het algemeen bedoelt bunq een telefoonnummer of emailadres als ze het over alias hebben. Maar ik ken dat dan eigenlijk alleen van de foutmelding "alias al in gebruik" als iemand een zakelijk abonnement wil afsluiten terwijl ze ook al een persoonlijk abonnement hebben en dan hetzelfde telefoonnummer opgeven.
Heb je wel ergens je emailadres en telefoonnummer opgegeven? Anders kan en dit het beste even navragen bij bunq support, denk ik. Dat kan via deze link: https://go.bunq.com/link/support
Ik kwam zojuist dezelfde foutmelding tegen. Blijkbaar kun je je zakelijke account niet koppelen aan hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres wat je gebruikt voor je privé-account. Ik gebruik mijn e-mailadres zakelijk én privé. Ik heb het opgelost door (tijdelijk) een e-mailalias aan te maken en die te gebruiken.
Ik probeer een zakelijke rekening te openen. Ik heb al een persoonlijke rekening. Heb een los email adres aangemaakt voor m'n zakelijke rekening. Hier krijg ik ook de melding dat het telefoonnummer al gekoppeld zit aan een profiel (m'n prive profiel).
Klopt het dat je voor ieder Bunq account een los telefoonnummer nodig hebt?
@New-Mustard-Fox-533006009#298102 Een los telefoonnummer en/of e-mailadres