NettyRookie
Ik heb bankafschriften nodig voor de belastingdienst. Waar kan ik deze vinden? Ik bedoel een overzicht per maand.
Ik heb bankafschriften nodig voor de belastingdienst. Waar kan ik deze vinden? Ik bedoel een overzicht per maand.
Hoi Netty! :)
Een bankafschrift kun je downloaden vanuit de app. Hiervoor ga je in de app naar Rekeningen en kies je de rekening waarvan je het overzicht wil hebben. Dan ga je naar Instellingen --> Exporteer rekeningoverzicht. In dit scherm kun je de periode kiezen waarvan je een afschrift wilt, in jouw geval een maand :) Klik dan rechtsboven op het pijltje (op Android) of 'Exporteer' (op iOS) π Je kunt het afschrift naar jezelf mailen en printen! π
Gevonden! Heel erg bedankt!!
Top! Graag gedaan hoor π
Als ik dit doe krijg ik bovenaan het Transactieoverzicht de gegevens van de vennootschap waar de overeenkomst op staat, maar niet de naam die ik eraan heb gegeven! Hoe pas ik dat aan?
@Dutch-Fashion-Group-B-V-Purple-Puma#39631 Die naam is alleen voor jezelf, de tenaamstelling van een rekening zal altijd de naam van je bedrijf volgen. Dit is ook wat andere partijen bijvoorbeeld op hun afschriften zien staan. π
Ik zie nergens exporteer rekeningen, wat doe ik fout?
@Berkenhof-Ebenefits-Consultancy-Leiden-B-V-Violet-Quokka#189005 Bij bunq kan je een export maken van een specifieke rekening. Als je naar 1 van je rekenen gaat, en drukt op de β‘-knop, heb je als het goed is een optie "Exporteer een afschrift." Als je afschriften wilt maken van meerdere rekeningen, moet je dit per rekening doen.
hoe kan je vanaf je computer rekenafschriften downloaden?
@New-Green-Cheetah-1084771988#232697 The only official way to access your bunq account on the desktop is https://bunq.app and it does not currently provide a way to export account statements. Some third-party tools can use the bunq API to create and download account statements (for example I have been using https://moneymoney-app.com to do this), but these integrations are developed by third-parties.
hoe kan je vanaf je computer rekenafschriften downloaden?
@Johnny-Magenta-Starfish#234686 See my comment above yours. You can transfer your bank statements from the phone app to your computer, but there's currently no way to download them through the official bunq web interface. However, some third-party software that integrates with bunq might be able to download bank statements directly to your computer.
@Charlotte-Purple-Falcon-1320376926#21819 I canβt find it man
@Momen-Golden-Akita#235949 You're replying to a comment from 2017. The app looked a bit different 5 years ago. If you want to export a bank statement in the app, follow these steps:
I also created a video tutorial here if you cannot find it: https://1drv.ms/v/s!AirAUsEWKHNTgY8Uhh7_tvcJA342dQ
Wat even duurde was dat instellingen achter het tandwieltje symbool zaten. Ben geen App fan. Slechte ogen en de App onwikkelaars hebben blijkbaar altijd goede ogen.
Eerst moet de download naar je telefoon lukken.
Om de downloads van je (Android) telefoon op een PC of laptop te krijgen kun je een USB laadkabel gebruiken. Een kant in de telefoon, de andere in de PC. Dan krijg je op de PC een extra drive letter met de naam van je telefoon. Net alsow je er een USB-stick in herb gestopt. Soms moet je op de telefoon bevestigen dat het mag. Via Windows explorer kan je dan zoeken naar de downloads folder op die drive. Vaak heet ie gewoon downloads. Vervolgens kan je dan het gedownloade bestand naar je PC kopieren.
@New-Fuchsia-Seal-2496190966#274013 Het kan inderdaad door je telefoon aan te sluiten met een kabel, maar het gaat nog eenvoudiger door een clouddienst te gebruiken (iCloud, Google Drive, OneDrive, etc.) of het bestand simpelweg naar jezelf te mailen.
Goedemorgen. Ik heb dezelfde vraag. Als ik de link aanklik en mijn onedrive open, zie ik deze niet terug in mij onedrive. Hetzelfde als ik de link mail. Mijn onedrive geeft de melding: item bestaat niet of is niet meer beschikbaar. Heeft u nog een andere oplossing?
@Johannes-Olive-Cheetah-2253513820#274025 Welke link klik je aan? Je kunt in de bunq app afschriften exporteren en die op je telefoon opslaan.
Hartelijk dank. Ik ben er uit.
Hier nog een vraag ,hoe kan je van een klant een jaar lang de op de bank binnen gekomen bedragen in een overzicht downloaden