• Travel card > geld overmaken/ betaalverzoeken ?

Ik had een free accoun. nu was ik zo aan het kijken bij de travel card en nu mis ik mijn overboekingen en betaalverzoeken. Waar kan ik dit vinden ? Of kan ik nog terug naar het free account ?

@Melvin-Cyan-Swan#99204 Hoi πŸ‘‹ Melvin,

De op zichzelf staande Travel Card πŸ’³ is een credit card en geen bankrekening. Dat betekent helaas ook dat je er bv geen overboekingen mee kan doen. Het heeft namelijk ook geen Iban nummer wat je kan gebruiken.

Helaas heb ik nog meer vervelend nieuws, Free bestaat niet meer. Je kan dus niet meer switchen naar bunq 🌈 Free πŸ˜”

Mocht je nog vragen hebben, gil!

Ik had gewild dat ik beter nieuws had.

@JohnDo#99207 OkΓ© maar hoe kan ik dan mij geld er af halen of wegschrijven naar een andere rekening ? Beetje raar op deze manier staat er geld op waar ik niet bij kan.

@JohnDo#99209 Ik heb hem net aangemaakt, in heb geen vrienden uitgenodigd en wil er ook geen kosten aanmaken op deze manier. Maar kan nog steeds niks overmaken als ik bij β€œpassen” kijk want dan moet ik eerst vrienden uitnodigen of eenmalig €10,- betalen

@Melvin-Cyan-Swan#99210 Ahh zo, om gebruik te kunnen maken van de Travel Card πŸ’³ moet je wel de kaart zelf aanschaffen, die kost eenmalig slechts €9,99

@JohnDo#99212 Is toch ruk op deze manier je bekijkt iets, je kan niet terug. En je kan niet bij je geld voordat je betaald

@Melvin-Cyan-Swan#99213 Wat nog kan, is dat als je Travel Card opzegt, je wel het hele saldo kan laten overboeken. Dan maak je geen kosten, maar heb je ook geen account meer πŸ˜”

@JohnDo#99215 Als ik kijk maar de kosten die ik er aan krijg heb ik er meer kosten dan het mij wat oplevert dit account. Dan kan ik beter gewoon bij mijn andere betaal rekening blijven.

Ze hebben het kunnen herstellen gelukkig :) goede service van bunq

10 months later

Ik heb een bunq credit kan ik daar wel geld overmaken

Hi πŸ‘‹ @Ruza-Lime-Leopard#159009

Het is afhankelijk van je abonnement of je geld kunt overboeken naar anderen. Bij het Travel lidmaatschap kun je wel al het geld in één keer opnemen naar een eigen rekening maar bijvoorbeeld niet verschillende overboekingen sturen naar anderen hun rekening, daarvoor heb je een Premium (SuperGreen) abonnement voor nodig.

Ok ik heb nu bunq credit

@Ruza-Lime-Leopard#159012

Je kunt je huidige lidmaatschap type bekijken onder Profiel > Mijn lidmaatschap.

@Tim#159011 Waar kan ik zo kaart aanvraagen dn premuim super green kaart

@Ruza-Lime-Leopard#159015

Je hoeft hiervoor geen andere pas aan te vragen, je hoeft alleen maar te upgraden naar een Premium abonnement. Je kunt upgraden onder Profiel > Mijn lidmaatschap.

@Tim#159016 Oke ik ga even proberen en dan moet ik voor deze kiezen

Write a Reply...