• Ideas
  • Request met herhaling.

Ik zou graag het volgende willen, ik stuur een vriend een Request en wil dat hij wekelijks/maandelijks in ieder geval periodiek een bedrag op mijn rekening overmaakt. Ik hang er ook een einddatum aan.

Het zou mooi zijn als hij dit kan goedkeuren en klaar !

Idee? 💡

@Robbert-Red-Owl#147800 Dat lijkt heel erg op een automatische incasso. Die kan je als privé persoon niet sturen en via bunq sowieso niet.

Waarom stelt je vriend niet gewoon een periodieke overboeking in? Ik ken geen Nederlandse bankapp waar je dat niet in kan geven. Je vriend kan dan ook gewoon een einddatum enzovoorts instellen.

@JeroenE#147816 Het is ook een automatische incasso maar dan op een andere nieuwe manier, periodieke overboeking zou uiteraard ook kunnen alleen dit zou een mooie nieuwe manier zijn.

En dat is toch de bedoeling?
      Nieuwe mogelijkheden

@Robbert-Red-Owl#147818 Als je iOS hebt kan het via de ‘vraag om betaling’ taak. Je kunt dit verder automatiseren via het automatisering tabblad van de opdrachten app.

@Johan83#147825 Dit is top! Zo kan ik automatisch de vrienden waarmee ik een pack deel vragen om hun bijdrage! Thanks

Write a Reply...