• Kosten voor bunq More pas

@bunq#156938 Beste @bunq, mijn maandelijkse rekening is nog nooit boven de 1,50 geweest, gemiddeld is mij rekening net onder de 1 euro, ik kan natuurlijk mijn factuur posten, maar ik neem aan dat jullie dit zelf ook kunnen inzien. @bunq, in dat geval neem ik aan dat dit wordt teruggedraaid?

@bunq#156938 Ik heb net nog even gecontroleerd,

Januari: €0,24 februari: €0,00 maart: €0,08

@bunq, dat is toch zeker een verschil met €2,00,

Gezien het feit er wordt gesteld dat er verder niets veranderd, zie ik dit graag gecorrigeerd

@Mischa-Magenta-Badger#157220
      Hey Mischa! 👋

Thanks so much for providing this information 👍Indeed you are correct, our apologies for the inconvenience! We will report it to the relevant team shortly so they can fix it for you.

Feel free to drop a line if you have any more questions.
      Have an amazing evening and stay safe out there! 🙏🌈

Wel jammer dat de "Bunq" moderator, drie keer moet antwoorden voordat hij blijkbaar het bericht heeft gelezen. De eerste twee antwoorden zijn totaal niet een antwoord op de vraag, en wederom bijna copy/paste dingen en marketing dingen. Dat begint toch wel tegen te vallen. Dat er wordt geantwoord op vragen maar blijkbaar niet eerst goed gelezen wordt of nagedacht wordt.

Die zie je ook in andere topics. mensen stellen vragen en zeggen dit klopt niet helemaal. Bijv. opmerkingen over joint naar pack en dat dit hetzelfde kost voor twee mensen. Of vragen over waarom bepaalde berichten worden verwijderd, waarom bepaalde gebruikers belangrijke emails niet ontvangen en dat de emails niet duidelijk zijn.

Er wordt niet op gereageerd. De enige comment van Bunq die ik steeds zie is vooral dat het geweldig is want je krijg nu 2x alles, 2x pasjes, 2x accounts.

Vervolgens antwoorden mensen hier weer op. Er wordt aangegeven, ja maar die 2x pasjes heb ik niet nodig, ik heb aan 4 genoeg. Die 50 accounts heb ik ook niet, is ook een beetje teveel van het goede. 25 is prima.

Maar wat Bunq dan weer replied is ja maar je krijgt 2x alles.. 2x pasjes 2 x interest.

en dan begint het weer opnieuw. Misschien moeten er eens transparante antwoorden komen, de iets lastigere vragen niet uit de weg gaan.
        Mensen hebben meer behoefte aan dat die vragen worden beantwoord in plaats van 5 keer dezelfde vragen te beantwoorden met hetzelfde antwoord. (antwoorden als 81% wou dit, 2x meer pasjes, pack kost hetzelfde als joint)

Voor mij hetzelfde probleem. Ik krijg nu een rekening van €2. @bunq kan dit gefixt worden svp?

ik heb ook ineens €2,00 staan in plaats van de €1,00 die ik normaal betaalde @bunq kan ook dit voor mij gefixt worden? vanuit de chatfunctie krijg ik ook niet echt respons.

Hetzelfde geldt voor mij. Jarenlang €1 betaald per maand en nu opeens €2. Ik zie dat ook graag teruggedraaid.
              Dan kun je denken/zeggen: wat doe je moeilijk om die ene euro? Maar het gaat mij om het principe. In de drie jaar dat ik bunq, is er zoveel veranderd en meestal niet op een positieve manier. Ik begin mijn vertrouwen in bunq echt helemaal kwijt te raken. Jammer! Bunq, doe wat aan je communicatie want je krijgt er zoveel ontevreden klanten mee.

Hi 👋 @Mark-Green-Owl#157816 @Cornelius-Aquamarine-Hummingbird#157819 @Phoebe-Purple-Lynx#157824

I forwarded your cases to the bunq team. In case it was already charged it will be refunded as soon as possible, if it isn't processed already at the moment of writing. In case it was only showing up in the running monthly costs and not actually charged it should be recalculated for the upcoming billing date.

Have a nice day!

Same problem here! My costs were always 1 euro per month and now 2 euros...

Tim changed the title to Kosten voor bunq More pas.

Hi 👋

Just a quick heads-up, we have identified the problem and are fixing this for every user. Right now you see the 2,00 euro on your monthly costs overview, that should not be the case. Don't worry, this amount will not get billed. If it for some reason happened, give support a poke in a private chat and they are happy to assist you!

Een Premium is standaard inclusief 3 passen. Hebben die personen die extra moeten betalen dan meer dan 3 passen?
                        Of is er een Premium geïntroduceerd met kosten voor een pas ook als de max. van 3 niet overschreden is?

@ERIKonline#158074

Dit betreft klanten van een oud lidmaatschap (bunq More) die 1€ per maand per pas betalen.

@Tim#158076 Ja, maar met het overgaan naar Premium vervallen daarmee normaal gesproken alle voorwaarden en condities van het oude natuurlijk. Of heb je dan te maken met 2 voorwaarden en als je dan ook nog naar green gaat betaal je daarnaast alle passen van more en premium extra. Lekker zeg.

@ERIKonline#158103 Hoi 👋 Erik,

Door de overzetting naar Premium vervallen alle oude voorwaarden. Vanaf dat moment gelden dus alleen nog de meest actuele voorwaarden en prijzen. Deze vind je altijd hier: https://www.bunq.com/nl/legal

@JohnDo#158105

Dat is zoals het zou moeten ja, maar bunq laat je betalen voor een pas bij een PREMIUM, daarom lijkt het dat bunq beide voorwaarden hanteert.
                                Dus je zegt dat die oude bunq more gebruikers niet moeten betalen voor hun pas. Ik hoop het dan maar voor hun.

@bunq#156938

@ERIKonline#158324 Within the Premium / Premium SuperGreen are three free card 💳 included. You only pay for cards above these three. More simply doesn’t exists anymore, you all old conditions and fees also don’t exists.

Unfortunately I see there is a bug in bunqs billing system, so make sure you check your invoice and immediately report any strange costs you didn’t expect.

Write a Reply...