Wel jammer dat de "Bunq" moderator, drie keer moet antwoorden voordat hij blijkbaar het bericht heeft gelezen. De eerste twee antwoorden zijn totaal niet een antwoord op de vraag, en wederom bijna copy/paste dingen en marketing dingen. Dat begint toch wel tegen te vallen. Dat er wordt geantwoord op vragen maar blijkbaar niet eerst goed gelezen wordt of nagedacht wordt.
Die zie je ook in andere topics. mensen stellen vragen en zeggen dit klopt niet helemaal. Bijv. opmerkingen over joint naar pack en dat dit hetzelfde kost voor twee mensen. Of vragen over waarom bepaalde berichten worden verwijderd, waarom bepaalde gebruikers belangrijke emails niet ontvangen en dat de emails niet duidelijk zijn.
Er wordt niet op gereageerd. De enige comment van Bunq die ik steeds zie is vooral dat het geweldig is want je krijg nu 2x alles, 2x pasjes, 2x accounts.
Vervolgens antwoorden mensen hier weer op. Er wordt aangegeven, ja maar die 2x pasjes heb ik niet nodig, ik heb aan 4 genoeg. Die 50 accounts heb ik ook niet, is ook een beetje teveel van het goede. 25 is prima.
Maar wat Bunq dan weer replied is ja maar je krijgt 2x alles.. 2x pasjes 2 x interest.
en dan begint het weer opnieuw. Misschien moeten er eens transparante antwoorden komen, de iets lastigere vragen niet uit de weg gaan.
Mensen hebben meer behoefte aan dat die vragen worden beantwoord in plaats van 5 keer dezelfde vragen te beantwoorden met hetzelfde antwoord. (antwoorden als 81% wou dit, 2x meer pasjes, pack kost hetzelfde als joint)