Ik kan geen bunq.me link maken voor gedeelde accounts. Is dat niet mogelijk ?
Hey John,
Wat bedoel je precies met gedeelde accounts? Als het om een account gaat die door een andere bunqer via Connect met jou gedeeld wordt, klopt het dat het niet lukt. Dat komt doordat bunq.me pagina's alleen gemaakt kunnen worden voor rekeningen waar jij zelf eigenaar van bent đ
Is het trouwens ook mogelijk dat er een omschrijving mee kan worden gestuurd met een betaling via bunq.me?
Hello Henry đ
It is indeed not possible to leave a description when you make a bunq.me payment but the good news is that other users have suggested the same as an added feature, which means that bunq the genie has added it to the wishlist đ Always keep an eye on announcements đ
De rekening is van mezelf , en gedeeld met iemand. Ook dan lukt het niet. Alleen met niet gedeelde rekeningen
Nu is bunq.me er voor iedereen ... maar nog steeds niet voor bunqers met een gedeeld account ! Ik kan op bunq.me ook geen link claimen voor een gedeeld bunq account. Dat is toch raar ?
Hallo @John-Lime-Tiger#25918 đ,
Het is inderdaad niet mogelijk om via https://www.bunq.me/create een link te claimen met een bunq IBAN. bunqrs kunnen enkel via de app een bunq.me link aanmaken.
Groeten, Bastiaan
@John-Lime-Tiger#25918 Hi!
Ik heb het net nog even geprobeerd, maar ik kan gewoon een connect rekening van mezelf en een gezamenlijke (en/of) rekening kiezen. Wat werkt er niet bij jou?
@mmichael1991#25929 Dit doe ik trouwens wel allemaal via de bunq app
Ok . Nu ben ik benieuwd. Ik tik op mijn profiel. Daar kan ik 1 ! bunq.me link maken die wijst naar 1 rekening. Nu heb ik 4 rekeningen waarvan 1 groepsrekening en daar wil ik een bunq.me link voor. Hoe doe je dat dan ?
@John-Lime-Tiger#26021 Ik vermoed dat je als bunq-gebruiker voor je bunq-rekeningen nog steeds maar totaal ÊÊn bunq.me link kunt maken...
@Jonathan-Violet-Hummingbird#26029 Dat klopt, het is helaas nog niet mogelijk om meerdere bunq.me links aan te maken in de app.
Das op zich niet zo erg , maar via de site kan het wel ! Als ik 10 ing rekeningen heb kan ik en iedere niet bunqer 10 links aanmaken. En wij als bunq gebruiker met een bunq iban maar 1! Gevolg ... alle coole links zijn straks direct weg.
Dus wij als bunq gebruikers zijn in het nadeel tov de massa die bunq.me gaat gebruiken
@John-Lime-Tiger#26032 O, je bedoelt het zo. Dat kan niet nee :(. Wel een goeie voor de wishlist!