• Connect API met Zapier.com

Zapier.com is de zakelijke variant van ifttt en heeft daarnaast veel meer uitgebreidere mogelijkheden dan ifttt. Daarnaast is het de grootste cloud api integratie dienst die er bestaat.

Zodra jullie bunq met Zapier en ifttt koppelen hoef je heel zaken die nu op de wishlist staan niet te ontwikkelen omdat deze eenvoudig met Zapier.com en ifttt gedaan kunnen worden.

En daarnaast maak je het mogelijk om voor niet ontwikkelaars allerlei leuke nieuwe automatiseringen te maken. Dit zorgt voor een nog grotere meedenkende community die ook weer voor meer publiciteit zorgt. Jullie zouden tevens de 1e bank zijn die op een cloud api integratiedienst zijn aangesloten. Het stimuleert ook extra om het premium pakket te nemen, wat de conversie verhoogt.

Met het maken van deze feature bereiken jullie in een klap heel veel doelen!

9 days later

Daarnaast bedenk ik me dat je hiermee ook betalingen zoals afronden bij pinnen mee kan maken. (Icm Zapier)

+1👍 zapier integratie zou heel tof zijn

3 months later

Ik ben aan het kijken of ik dit door een programmeur kan laten maken. Als bunq hier niet zelf mee aan de slag gaat.

I've built a Zapier integration for the company I work for and I'd love to try doing the same for Bunq. The only thing is that Bunq would need to agree to that, since Zapier does not allow to build (public) integrations for software you don't own.

2 months later

Can i contact you about this?

Write a Reply...