PPaulAce
@Tim#172015 🤔 ik zie wel al m’n rekeningen maar het totaal is de som van twee daarvan.
@Tim#172015 🤔 ik zie wel al m’n rekeningen maar het totaal is de som van twee daarvan.
@Tim#172015 Dit is dus weer een hele domme design keuze, dit is weer een van die dingen waarbij er functionaliteit verdwenen is!
Waarom is er sowiso functionaniteit verdwenen? Dat is waarom V3 voelt als achteruitgang!
@Misterx#172018 Ik mis nog geen functies. Maar sommigen zijn/waren wel even zoeken.
@Sandpaper#172030 Hoe kan ik dan snel zien waar mijn passen gekoppeld zijn?
En ik mis toch mijn foto’s in het overzicht
Kann es sein das eingefrorene Online Karten nicht angezeigt werden?
@Misterx#172035 True, dat is wel even klikken terwijl dat in V2 direct zichtbaar was. En die foto’s snap ik ook. Al zie ik dat niet al functie opzich. Je kan het nog steeds zien alleen niet in één oogopslag.
I still have v2 on my iPad and that is a relief! I deactivated app updates and will use it as long as possible.
@Sandpaper#172039 Ik ziet dat wel zeker als functie,
Hierdoor is de V3 app ook veel minder goed bruikbaar voor mijn idee.
The online credit cards show up to me this morning.
I think the bug was fixed on the server side.
Ook mis ik een fisueel verschil tussen de online passen en de fisieke passen. Het is dat ik ze een herkenbare naam gegeven heb, maar in het passen overzicht is niet makkenlijk te zien hoe en wat!
Would be great if the prediction would show the past payments like it did before. And if possible the potential payments in the future based on the history.
Online cards are indeed back but it’s impossible to know what’s a physical and what’s a digital card. I also see no was to block/deactivate online credit cards. Kudos for working through the night. It may need a lot more nights and weekends to turn this into a somewhat useful app again. I really don’t get it. There was no need to rush Tina release with this many known bugs.
@Mike#170806 Helemaal goed verwoord!
Pff please go back. Ik overzicht van betaalrekeningen en spaarrekeningen was veel beter en mooie in V2. Heb niet het gevoel dat ik nu bij een bank zit.
Another Bug: Bunq together links on iOS do not open the in the app.
Please go back to v2!
@N1ck#172010 Yes, please do this! Then the button would actually make sense
@Daniel-Navy-Lynx-1712740984#172069 I wonder what the priorities of the product team were. The Instagram feed works fine (don’t know who needs that) but basic BANKING APP FEATURES like seeing and managing credit cards are not. This app is first and foremost a tool to manage money. This should be the foundation to build on. Instead we got a social media app which also transfers money. That’s backwards.
Hoe kan je terug naar de oude ap. Dual pin is opeens verdwenen... overzicht is onoverzichtelijk, hoop social media lijkende onzin. En dan het belangrijkste de kleur. Zwart kan echt niet, lijkt wel een rauw advertentie die je opent. Graag advies hoe je de oude app weer kunt gaan gebruiken. Jullie zijn een bank toch richt je dan ook op wat jullie beloven bankier makkelijker en overzichtelijker maken. Jullie hebben nu het tegenovergestelde bereikt!
Is het niet een idee om een optie te maken dat je gewoon de lay-out van V2 kan blijven behouden? Zoals velen al zeggen
- Ik heb geen bomen en ik hoef ze ook niet. Ik hoef dat dus ook niet in een overzicht te zien
-Tabblad US: why?!
- Ik zie niet hoe ik in slechts enkele handelingen geld kan overmaken of een verzoekje kan sturen. Een van de belangrijkste functies!
-De aan je pinpas gekoppelde rekening wisselen vereist intens veel stappen. Dat terwijl ik die functie elke dag meerdere keren gebruik, zou dit a.u.b. Eenvoudiger kunnen?
-De opties onder + zijn niet logisch
Check your store reviews @ali https://imgur.com/a/SPeyQUW