• Exploring the amazing bunq V3? Let us know how we can make it even better! (2)

@wesselt#173699 Hier heet het een 'Van Ons'-tab, maar zoals aangegeven kom ik dan uit op het Business center op Together

@Franciscusp-Olive-Kiwi#173709 Overstapservice iig niet annuleren. Wellicht handmatig IBAN-nummers bij bedrijven weer aanpassen naar je oude rekening?

@brmlmn#173659 They completely removed dark mode. Can't find it anywhere tho

@Wasdroger#173727 Ik neem aan dat je wel nog een actief bunq pack moet houden, tot de overstapservice afgelopen is?

@seppo#173652 Same here ! :)

Hoi Bunq. Ik ben altijd erg pro bunq. En heb jullie altijd verdedigd. Maar deze app upgrade is geen vooruitgang helaas. Het idee er achter is goed om bijvoorbeeld mensen die geen klant zijn ook een aantal functies te kunnen geven.
            Maar op dit moment is er geen overzicht meer. Ik zoek me helemaal een ongeluk. Online passen zijn overigens ook niet meer te verwijderen overigen. En ik zie het verschil niet meer tussen een online en een normale pas.
            Mensen die bank diensten gebruiken willen stabiliteit! Ik ben techneut ik kom er uiteindelijk wel uit maar mijn vriendin is not amused.
            Dan nog alle niet relevante info. Ik doe niet mee aan supergreen. Waarom moet ik dan constant zien dat ik geen bomen heb gespaard?

Ik zou zeggen terug naar het oude en back to the drawingboard. En dan een goede beta test uitvoeren.

Lichte achtergrond toevoegen aan V3

@Franciscusp-Olive-Kiwi#173732 Je kan de oude rekening opzeggen nadat de overstapservice is ingegaan.

@Tristan-Grey-Tiger#173047 Netjes! Precies dit!

@matticala#173250 I'm one of those green busybodies, sustainable energy this, waste-free that, and even I totally hate the in-app self-advertising and guilt-tripping! For Pete's sake, I volunteer for a green org, I don't need my banking app to sacrifice 1/3 of my screen space to a bunch of counters I have no way of turning off...
                    I'm really sad about this 'update', makes no sense at all. If they indeed break V2 working, I'll switch to another bank because the easy UI and 21st century features was the reason I loved this bank and promoted it to my family and friends.

@Borbala-Blue-Wolf#173743 Absolutely! My reply wasn’t against you. I am also “green as much as possible”

Toch even tussen alle geweld mijn andere mening. Ik vind de nieuwe app mooi!
                        Ik hou van de tiles look, veel moderner dan de lijst. Wat minder zakelijk, maar voor mij geeft dat niet.

Echter zijn er nog wel wat bugs op te lossen ben ik het zeker niet eens met alle keuzes. Maar ik zie veel potentie in deze app en ben er blij mee.

Wat ik anders zou willen is vooral de us tab. Die gebruik ik echt alleen voor together, verder niks. Daarnaast de overzichten van bomen en CO2, boeien me niet. De overdreven zinnen om een account aan te vragen of een kaart aan te vragen doe normaal en zet gewoon neer creeer account of vraag kaart aan.

Een paar bugs die beter waren geweest als ze voor de release waren opgelost.

Maar over het algemeen ben ik blij. Ik vind alles ook wel intuïtief, heb geen moeite om iets te vinden. Instellingen knop voor instellingen, een plus knop voor iets nieuws. Echt prima. En die us tab negeer ik gewoon. Ik denk dat er een hoop wennen bij zitwat bij veel mensen altijd weerstand op roept. En laten we aub geen meningen met feiten verwarren.

Nog een bugje,

Hoewel ik het 'Van ons'-tab het liefst helemaal niet zie, staan daar nu een aantal posts in waarin wordt verwezen naar Together-topics ("Click above picture to (...)". Werkt alleen niet; doet ook hier niets. Dubbeltikken zoomt de foto in.

@Borbala-Blue-Wolf#173743 Exactly. I don't need to pay 10 euros a month to a bank to start planting trees based on my bank account usage. I know organizations that plant trees and even more, I know people volunteering for them so I know that the trees are actually physically planted somewhere around here. I really think they have few SuperGreen users and wanted to advertise for that product in the app. But it's a product that few people need.

Niet blij, die "gaming" aanpak is gewoon kinderachtig en nutteloos. Nog erger is dat bunq wel een forum heeft maar tegelijk vindt dat ze feedback via together kunnen negeren, want alt je het niet eens bent Ali vergis je je.

@BigBoss#173642 Bonjour. Ik wilde jou nog even laten weten dat het gelukt is om als Nederlander vanuit Nederland een BNP Paribas rekening te openen. De meeste Franse banken weigeren niet-ingezetene maar deze bank dus wel. Met een hele goeie app qua look and feel! Goeie bank lijkt mij. Wel wennen met termen als ‘a venir & previsionnel’.

Thema:
                                  Ich habe eine Frage zu etwas anderem

Kann man V3 irgendwie rückgängig machen? Meine Konten stehen nicht mehr untereinander! Das ist super schwer alles auf einen Blick zu erfassen. Ereignisse wurde durch „über uns ersetzt“ sry das klingt jetzt vieleicht falsch aber ich will mein konto verwalten und nicht über euch lesen. und die community und der support wurde regelrecht versteckt. musste echt suchen bis ich das fenster hier gefunden habe. Viele Grüße

Okay, something else…is it a conscious decision, that I need to put in the login code (by hand) every time I do a bank transfer, even though Face ID is also being used and working perfectly fine? And that's regardless whether it's a high or low amount for the transfer.
                                    Because I somewhat hope this is just a bug, as it is quite annoying.

@Sandra-Teal-Llama#173739 Ik was gewend aan een lichte achtergrond. Dit blijkt in V3 niet mogelijk te zijn. Graag deze functie weer opnemen in het systeem, en dan liefst bij de instellingen waar ook het saldo verborgen kan worden. Dit werkt veel makkelijker dan het bij de instellingen onder profiel te zetten.

@Tristan-Grey-Tiger#173047 : Danke! Thank You! Merci! Das drückt exakt meine Meinung aus. ES ist mir vollkommen unverständlich wie das Bunq Team nicht in der Lage ist ihre eigene Filterblase "Hey , we are Bunq ..and we are so cool, fantastisch" etc. etc. Blabla, zu verlassen und sich zu Fragen was will ein BANK - KUNDE (!) ?.
                                        Ich zahle doch nicht als Kunde hohe Gebühren, damit jemand eine App bunt als Regenbogen angestrichen wird, Bäume gepflanzt werden, und sich gegeneinander Hi-Fives zuwirft und sich auf Insta selbstbeweihräuchert...
                                        Es ist einfach nicht mehr nachvollziehbar wohin sich das alles entwickelt. Den Status einer verlässlichen Online-Bank hat Bunq mittlerweile verlassen. Ich warte auf den Tag an dem man nicht mehr auf seine Konten zu greifen oder Transaktionen durchführen kann. Ich bin raus Bei Bunq und werde die letzten Transaktionen ausführen und die Konten schließen. Nach dem Interview des "CEO" Ali muss man besorgt sein!