- PeterRookieCO2 Saver
Ik ben altijd super enthousiast geweest over Bunq en heb al veel vrienden en collega’s overgehaald naar Bunq. Wat ik vooral geweldig vond was het innovatieve karakter is open dialoog met de klanten. Met V3 lijkt er iets verandert, Bunq is arrogant geworden. Kennelijk kan Bunq niet omgaan met de stroom aan (terechte) negatieve reacties. In plaats van deze serieus te nemen worden ze overschreeuwd met gespeelde positiviteit en worden de veelheid aan klachten afgedaan als ‘minor issues’. Ik begrijp best dat je als snel en innovatief bedrijf een keer kan blunderen. Maar erken dan ook je blunder, bied excuses aan en draai de upgrade terug. Uithuilen en opnieuw beginnen noemen we dat en het overkomt ieder innovatief bedrijf wel eens. De manier waarop Bunq er nu mee omgaat past niet bij de bunq-cultuur. Ik kijk het nog even aan maar als deze houding niet verander ben ik hier weg, met mijn bedrijf, gezin en vrienden (samen toch goed voor vele tonnen aan betalingsverkeer per jaar). Zou erg jammer zijn. Bunq, wordt wakker! Schud de arrogantie van je af en ga weer luisteren naar je klanten! Rol back naar V2 en begin opnieuw.