• What's New? Ask the Community
  • Exploring the amazing bunq V3? Let us know how we can make it even better! (3)

@Rene-Pink-Turtle#180421 Genauso wie Instagram... 🤷‍♂️

Ik kan alle afbeeldingen gaan fotoshoppen met een zwarte achtergrond en de afbeelding naar rechts verplaatsen, maar het zou mooier zijn als dit in de volgende update zit?

Zo ja, dan wacht ik met het aanpassen van alle afbeeldingen. Als ik het nu aanpas ziet het er ook in andere schermen niet uit. Zie als voorbeeld de rekening voor cash die ik aangepast heb, maar er niet goed uit ziet in een ander scherm:

@vavdb#179409 Heel erg mee eens. Wat een rampzalige vernieling van de gebruikersvriendelijkheid zeg. De hele app is onoverzichtelijk geworden. Waardeloze update. Echt vreselijk

@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#180425 Het ziet er niet uit! Hoe is het mogelijk dat bunq dit zo doet. In V2 werkte de dag- en nachtmodus perfect. Daarbij moet iemand dit toch zijn opgevallen? De tekst en bedragen zijn onleesbaar.

V3 staat bij mij op een telefoon die niet meer gebruikt wordt. V2 gebruik ik nog en wat een verademing. Wel is de app met de laatste update daadwerkelijk iets beter geworden.

Ik ben blij dat de lichte modus terug is, evenals de optie om rekeningen te personaliseren met afbeeldingen. Helaas laat de gebruiksvriendelijkheid van V3 nog steeds veel te wensen over, zeker ten opzichte van V2.

Nee, V3 is nog niet perfect en te snel vrijgegeven maar overdrijven is ook een vak als ik de reacties hier lees. Ben inmiddels al gewend aan de nieuwe app en heb er vertrouwen in dat onvolkomenheden in de komende tijd worden opgelost. Succes Bunq team!

@Rene-Pink-Turtle#180430
              Het ziet er niet uit en het is onleesbaar. Nu kan ik dat gelukkig zelf oplossen door mijn afbeeldingen aan te passen of te verwijderen. Gelukkig gaat het wel de richting op die ik wil. Ik vraag me wel af of bunq een representatieve sets testaccounts heeft waarmee ze de aanpassingen testen, zodat ze het resultaat zien.

Ik waardeer de goede wil en de goede richting die het zo snel op gaat! Maar wat mij betreft liever wat langzamer en dan in één keer gelijk goed. Succes bunq-medewerkers! 👍

@Wouter-Teal-Penguin#180434 Er wordt niet overdreven. V3 heeft niet eens alle features die wel in V2 zitten. V3 had pas over een maand of over twee maanden uitgebracht mogen worden.

Vergeet niet, bunq heeft de handen vol aan debuggen en de features van V2 erin te krijgen. Houdt in dat er sprake is van stilstand want er wordt niet gewerkt aan nieuwe features of het uitbreiden van de bestaande.

Grootste grief van de meeste mensen zijn die drie bolletjes die veel ergernis opwekken en dat US geleuter.

Voor mij, ik heb geen Supergreen dus plant geen bomen. Nutteloze info voor mij, want blijft altijd op nul staan. Wellicht leuk voor mensen die wel Supergreen hebben. We zwijgen maar over die andere twee bolletjes (weg ermee).

Das neuste Update behebt weiterhin keinen einzigen der 4 gröbsten Fehler die das desaströse Update V3 konzeptionell mit sich bringt und dem zahlenden Kunden aufzwingt:
                  - Diese Marketing Blasen über meinen Konten lassen sich weiterhin nicht ausblenden
                  - der +Button ist weiterhin im Weg, überdeckt Inhalte und ist auf der Startseite vollkommen nutzlos, weil dort nur Marketingmaterial abgeladen wird, was man gegebenenfalls schon benutzt. Werde Premium Mitglied - was ich bereits bin
                  - der Instagram Müll ist weiterhin nicht deaktivierbar in der Banking App vorhanden
                  - die anderen Marketing-Blasen verdecken weiterhin 50% des Displays und der Kontostand wird in kaum lesbarer Miniatur angezeigt. (Kontostand scheint bei bunq niemanden zu interessieren. Viel wichtiger sind da sinnlose Trophäen. Wenn ich spielen will kaufe ich mir eine PlayStation. Ach geht ja nicht, weil Zahlungen per bunq nicht mehr im Fokus von @bunq ist)

Abwertung im AppStore bringt nichts, Support antwortet nicht, together wird zensiert - bleibt wohl nur die Kontoauflösung um bunq endgültig zu zeigen was man von V3 hält...

@Max-Teal-Jaguar#180417 If your version would have the first four items removed, feature a light mode, the plus button removed and a “Pay” and “Receive” button on top, I’d be glad to update 😂😂🤷🏻‍♂️

@Vallonic#180448 Haha. 😅 Dann wären wir endlich wieder bei V2. 😂

@Max-Teal-Jaguar#180450 Psssst nicht verraten!

@Max-Teal-Jaguar#180450 And we wouldn’t want that to happen... 😜

@JohnDo#180060 It's great that the pictures are back. That makes me very happy 😀. I also got used to the fact that there is a round and a rectangular view. Both has its justification and I have selected the pictures accordingly. So, the pictures look beautiful to me in both shapes already.

But, the readability of the font must be improved! So it does not look good on the whole yet and is hindering the quick entry of the account balance.
                            Perhaps the transparency of the picture or a shading of the writing will help. But surely there are designers at bunq who know best how to make it even more perfect.

Zojuist de laatste update gedownload, volgens mij zijn er nu goede stappen gezet. Graag zou ik nog wat constructieve feedback willen geven.

Voor mij
                              Hoofdscherm
                              - Knop “saldo verbergen” direct op het scherm en niet achter een menu
                              - Mogelijkheid om 3 rondjes te verbergen (als Premium lid is dit verspeelde ruimte)
                              - Onder de grote plus knop de betaalopties in plaats van rekening toevoegen
                              - Rekening toevoegen kan in een leeg blok bij de rekeningen
                              Bij de rekeningen
                              - Bij “Gekoppelde passen” ook weergeven de pas die doormiddel van dual-pin is gekoppeld
                              - Bij “Saldo voorspellen” ook de uitgaven mee laten scrollen
                              - “Huidig saldo” bij lichte weergave zwarte letters
                              - Wanneer je scrollt door de overboekingen in de titelbal de naam van de rekening in plaats van het saldo

Van ons
                              - Tabblad achteraan plaatsen

Profiel
                              - Tabblad “Insights” noemen
                              - De rondjes toevoegen aan het menu “Van ons”
                              - Anders de mogelijkheid om 3 rondjes te verbergen
                              - In iedergeval de 3 rondjes mee laten scrollen
                              - De items onder het menu en de plus knop verplaatsen naar de instellingen bij “Voor mij”
                              - Mogelijkheid om inkomende betaling aan een uitgave te koppelen, zo krijg je een zuiverde beeld van de daadwerkelijke uitgaven
                              - Eigen categorieën of subcategorieën toevoegen
                              - Ook Insights voor inkomen aanbieden

@Komacrew#180441 Probably what only helps is take your money out. That is an important indicator to the oversight bodies. I took my money out and keep limited spending money only. When no apologies by the big leader and no real improvements to the app I will choose the right moment to quit with bunq.

@Paul-Grey-Unicorn-386063522#180461 Ich bin noch dabei und überweise zurzeit täglich 10.000€ weg von Bunq zu meiner alten Bank. Mehr auf einmal geht leider nicht, weil die Handerkennung in der V3 nicht mehr funktioniert. Dieser Bug wurde noch überhaupt nicht angesprochen oder aufgelistet, geschweige denn behoben...

Constructive idea: Now that account pictures are making their way back into the app, wouldn't it be nice if they were also implemented on the cards page? Each card could show the picture of the account it's linked to. And with the card name and an icon showing the card type this overview would be much nicer and more informative.

@Komacrew#180476 That is the right approach in my opinion for not listening to customers. The whole approach with v3 and disrespect to the most involved customers is a threat for bunq. Let us see how it develops but be not too late taking your money out. You will get it back (if below 100.000 euro) from the Dutch Bank but that can easily take 3 months. It happened before with a bank in NL that was poorly managed with “over-confidenced” leadership.