JasperAce
- Het zou mooi zijn als het eerste overzicht in mijn bank app ook daadwerkelijk iets met mijn bankzaken te maken had in plaats van hoeveel tijd bunq mij zogenaamd bespaart (het kost me op dit moment allleen maar tijd omdat ik de basis functionaliteit niet kan vinden tussen allemaal onzinnigheden en reclame) of het feit dat ik geen bomen heb geplant.
- De âusâ / over ons pagina mag er wat mij betreft uit.
- De + knop is ontzettend lelijk en bevat reclame en zelf promotie. Haal de + knop eruit en verwerk alle functionaliteit gewoon waar je het zou verwachten.
- stop met de agressieve marketing voor het supergreen abonnement tegenover je eigen betalende klanten
- verwijder geen functies die er voorheen gewoon waren (lichte modus, bankrekening afbeeldingen)
Maar vooral het volgende:
- Doe niet alsof er niks aan de hand is. De âV3 is geweldig maar laat ons vooral weten wat er beter kanâ houding is bijzonder irritant en schept geen vertrouwen want het is voor iedereen vrij duidelijk dat V3 een enorme flop is. Dus iets in de zin van âWe hebben een fout gemaakt, het spijt onsâ lijkt me een stuk gepaster.
- censureer de mening van je eigen gebruikers nier
- nogmaals erken alsjeblieft je fouten!! Doe niet alsof alles regenbogen en zonnestraal is terwijl er duidelijk een fout begaan is. Erkennen dat je een fout maakt is zoveel beter dan het afdoen als een âverbeter puntjeâ