• What's New? Ask the Community
  • Exploring the amazing bunq V3? Let us know how we can make it even better! (5)

Het sentiment is dat v2 top was voor een groot deel van de gebruikers en dat er dus eigenlijk niets hoefde te veranderen, soms is verandering niet goed. Ik vond de v2 ook state of the art, echt subliem en alles daarna word dus als negatief ervaren, echt heel erg jammer, echt.

Still not happy. Fonts still not sorted out. Display customization is a must.

Duel pin zit behoorlijk diep verstopt. Is het niet logischer dat wanneer je bij Passen op je pas klikt je ziet welke rekening(en) je eronder hebt zitten?
      Als je er dan op klikt kan je het ook makkelijk wijzigen i.p.v. nog een keer 2 keer doorklikken voor je er bent.

Hoi,

er werd mij gevraagd om feedback in een mailtje. Bij deze :-)

• Geld gespaard, CO2 bespaard en tijd bespaard mogen van mij weg of minder prominent in beeld. Dit is geen belangrijke info om meteen te zien als ik mijn bank app open. Saldo lijkt me belangrijker.

• Openstaand 'Apple Pay bonus'. Blijft altijd bovenaan de transacties staan bij mijn rekeningoverzicht. Dit wil ik graag weg kunnen halen. Ik heb geen Apple en ben niet van plan om Apple Pay te gaan gebruiken. Ik wil graag gewoon meteen de transacties zien als ik mijn transactieoverzicht open.

• Van ons tab mag weg. Ik kan jullie gewoon op Instagram volgen als ik wil, toch?

Groetjes!

Yes, the features are back, but the UI is still terrible and it annoys me every day that nonsensical trees and time saving graphics take up so much space. Not to mention the Instagram Feed. I am still unhappy with v3.

Ik zou liever de oude layout van V2 zien weer. Die was veel mooier. Ik vind het een gemiste kans dat je darkmode niet meer uit kunt zetten...

Mag de oude interface terug? En mag die irritante feed met bunq wereldverbetershit weg? Ik ga er vanuit dat jullie de wereld verbeteren. Net als ik. Maar het begint nogal ego centric te voelen. Zorg dat de app de beste experience is. En dat is nu niet zo

Va bene trovo che come banca mi offre un validido servizio

Geinig all die kleurtjes bij bunq . Maar het geld komt echt niet vanzelf op je rekening

Hoi bunq!

Ik ken absoluut niemand die blij is met jullie update. Ik jullie start van dit bericht staat: “we are working on solving a few issues”. Kunnen jullie meer informatie geven hierover en een soort work in progress? Ik (en met mij vele anderen) ergeren ons kapot aan de nieuwe app, die eerder voelt als achteruit dan vooruit.

Het argument ‘mensen houden niet van verandering, geef tijd om te wennen’ ben ik enorm fan van en gebruik ik regelmatig. Maar deze verandering is, zoals gezegd, een achteruitgang. En iedereen hier is het daarmee eens.

Positieve feedback kunnen we uiteraard geven, kritische ook. Maar zolang jullie hier 200 nieuwe topics openen met de vraag om feedback, lijkt het alsof jullie niets doen met de (belangrijkste) feedback die al is gegeven.

Jullie zijn een bank. Wij zijn hier voor bankzaken. Ik hoef niet te weten dat ik 2 bomen heb geplant. Ik hoef geen Instagram feed over jullie wel en wee. Ik wil een duidelijke, overzichtelijke bank app die doet wat hij altijd gedaan heeft.

Ik (en ik denk met mij vele anderen) ben naar bunq overgestapt door de mooie app, het handige systeem en de goede service. Totaal anders dan de banken die ik gewend was. Jullie falen inmiddels op alledrie deze onderdelen.

Dus:
                    - neem feedback serieus en laat zien dat je wat doet met de belangrijkste punten, niet alleen met de kleine dingetjes
                    - zorg voor een roadmap van deze punten met data, anders ben je straks klanten voor altijd kwijt
                    - sloop aub gewoon die bolletjes eruit, dan maak je al zoveel mensen in 1x blij

Groet, een bezorgde bunq gebruiker

Entlich must korekt sein.Gots .schenk .du .sih .darf nicht.stop.ser geferlich.tenkuy .ok.imer .auf.IBAN.6000 0803 1026 1223.BAWAG.Austria .8430. leiblintz ing.vinko.kovac.

Hi there,
                        After the initial shock of the upgrade which was terrifying, I'll try to gather my thoughs:
                        - "Withdraw all money" should really be under an account and not under a card. I was looking everywhere for this option and finally found it accidentally.
                        - Once you enter a card's screen, there are 3 different areas with settings or actions: the gear, the "i" and the lightning button, plus some of the bubbles which are clickable and hide some more actions. For example to change CVC you go under "i", but to change PIN you go under "gear". I guess I will eventually get used to it, but for now I have to click everywhere until i finally find what I'm looking for. I would prefer if all actions were gathered under a common action button.
                        - The most common use of the app is to view your recent transactions. Therefore, it would be nice to view directly my account(s) and most recent transactions when I log in. There is one unnecessary click under "me". Even more so if I'm not entitled to sub-accounts, so I only have this one account to manage.
                        - Money saved, CO2 saved, time saved and all the "us" section should really be hidden further down the menus. I understand the purpose-driven approach but really these are mere stats and secondary functions, which can be disorienting at the time you want to do some fast & serious banking through the app. They shouldn't clutter all the main screens.
                        - The app should really understand what you already have. For example, not promote a Travel card when you already have one.
                        - Tap and pay should work for anybody, even free / travel accounts. Some would even go as far as not having a physical plastic card if we could have a tap and pay virtual one. And this is the green approach you should be promoting.
                        - A disposable card would be nice, although the CVC regeneration option of the virtual card is adding a security layer to online transactions.
                        - Once you get into an option, the selection bar with "me, us, profile, camera" gets hidden and you need to use the "back" arrow. I'd prefer if you kept the main navigation elements throughout the app.

Volen .sih Resoektire.meinsGotes .orivat .oder .nicht.dan .sofort.klage werten.fertig .genug.cao.aneksiren sih ales mich .bando.

@New-Lime-Dragon-1480200532#187361 ?? What are you saying? :)

@verskure#187359 Wil je niet voor iedereen spreken aub? Ik ben erg blij met de nieuwe app. Tuurlijk, te vroeg uitgebracht en te veel bugs. Maar je kan niet zeggen dat iedereen het met je mening eens is.

Hi 👋🏼 loyal bunq fans,

Sometimes I hear remarks like “Dear bunq, love V3 but I can’t always find stuff (or something down these lines 😉).

So I made a renewed mock up. This example intergrades the top right settings menu in the cool ⚡️menu. So, you as a beloved user... then only has to remember where to find the ⚡️ button... and that one isn’t hard to find 😅...

I think this helps to find stuff faster.