Hoi bunq!
Ik ken absoluut niemand die blij is met jullie update. Ik jullie start van dit bericht staat: “we are working on solving a few issues”. Kunnen jullie meer informatie geven hierover en een soort work in progress? Ik (en met mij vele anderen) ergeren ons kapot aan de nieuwe app, die eerder voelt als achteruit dan vooruit.
Het argument ‘mensen houden niet van verandering, geef tijd om te wennen’ ben ik enorm fan van en gebruik ik regelmatig. Maar deze verandering is, zoals gezegd, een achteruitgang. En iedereen hier is het daarmee eens.
Positieve feedback kunnen we uiteraard geven, kritische ook. Maar zolang jullie hier 200 nieuwe topics openen met de vraag om feedback, lijkt het alsof jullie niets doen met de (belangrijkste) feedback die al is gegeven.
Jullie zijn een bank. Wij zijn hier voor bankzaken. Ik hoef niet te weten dat ik 2 bomen heb geplant. Ik hoef geen Instagram feed over jullie wel en wee. Ik wil een duidelijke, overzichtelijke bank app die doet wat hij altijd gedaan heeft.
Ik (en ik denk met mij vele anderen) ben naar bunq overgestapt door de mooie app, het handige systeem en de goede service. Totaal anders dan de banken die ik gewend was. Jullie falen inmiddels op alledrie deze onderdelen.
Dus:
- neem feedback serieus en laat zien dat je wat doet met de belangrijkste punten, niet alleen met de kleine dingetjes
- zorg voor een roadmap van deze punten met data, anders ben je straks klanten voor altijd kwijt
- sloop aub gewoon die bolletjes eruit, dan maak je al zoveel mensen in 1x blij
Groet, een bezorgde bunq gebruiker