• Extra zakelijke rekening

Ik kan in V3 niet meer vinden waar ik een extra zakelijke rekening open.

Ik heb nu een premium business account en daarin 5 aparte rekeningen. Ik heb nu alleen nog 2 extra rekeningen nodig.

Heb al gezocht in Together, maar vind het erg onoverzichtelijk.
Als je een zoekopdracht intypt ben je 3 dagen bezig met alle resultaten doorlezen...

V3 ziet er super strak uit, maar is verschrikkelijk gebruiksonvriendelijk geworden. Beetje spijt van mn update... :-(

Ik wil ook een persoonlijk account aanmaken, maar geen idee hoe.
Want als ik t probeer, gegevens invoer, dan gaat de app gewoon terug naar mijn business account.

Gevonden...
    What's in a name...

In de app bij je zakelijke rekeningen.
    Als je in je rekeningen overzicht (startpagina) op het 'bunq-bliksempje' klikt, dan kun je kiezen voor 'Business Account'.
    Mits het tabje bovenin op 'Business' staat.

Kies na klikken voor 'open een business account'.
    Want, dan open je geen account, maar een nieuwe rekening...

Jeetje...
    Nouja, gevonden...

@Feet-in-Motion-Azure-Llama#186667 Want, dan open je geen account, maar een nieuwe rekening...

Een bankrekening is een bank account in het Engels. Dus lijkt op een vertaling issue. In de Nederlandse versie kan er beter rekening staan.

2 years later

@Feet-in-Motion-Azure-Llama#186667 ik heb een zakelijk account (met 2 rekeningnummers) vanuit mijn bv en wil nog zakelijk account (mer totaal andere rekeningen) openen voor een nieuw opgerichte stichting. Heb jij wellicht enig idee hoe ik dat kan doen?

@Alphonsus-Silver-Panther#246702 On your Home tab, in the section where you can see your private (non-Business) accounts, tap on Add account. Then choose Business account.

a year later

Goedemorgen wil graag een extra rekening waar ik overtollige gelden kan parkeren en kan deze ook gebruiken om transacties te doen
            Ik zou dan ook de naam graag willen gebruiken met Utam Services Ctfc

Het gaat om Utam Services BV

@Hendrikus-Silver-Akita#278782 Open de bunq app, tik op "Voeg toe" en tik op "Voeg een subrekening toe". Zo voeg je gemakkelijk zelf een rekening toe.

2 months later

nie moge wejść na swoje konto bung kinder grzegorz

a month later
                    Write a Reply...