• Switch to another bank

Als ik een overstapservice activeer bij bijvoorbeeld ING. Is het dan noodzakelijk dat het Bunq account blijft doorlopen? Of kan ik de overstapservice van ING activeren en mijn Bunq account opheffen?

Ik was eigenlijk niet van plan om door te blijven betalen.

@Bram-Teal-Lion#187305 Hoi 👋 Bram,

Op de eerste plaats jammer om te horen dat je ons gaat verlaten :(...

Als antwoord op je vraag: Ja, zodra een Overstapservice is geaccepteerd en geactiveerd kan je jouw oude bankrekening opzeggen. Dit is bewust zo bedacht zodat je als klant geen dubbele lasten hebt tijdens de overstap.

Goed om te horen en bedankt voor je snelle reactie. Jullie lezen dus toch mee? Ik dacht dat heel de support afdeling opgedoekt was.

@Bram-Teal-Lion#187309 Ik dacht dat heel de support afdeling opgedoekt was.

John is a moderator here on Together, not a support employee. And support still exists as ever btw, but this here is the user forum. If you want to contact support, it's on the Profile tab, in the ⚡️ menu under "Support Center".

@Bram-Teal-Lion#187309 Hehe... like @Jakob-Y#187315 mentioned.. I'm just a cute dog that likes to help fellow bunqers. That is why I mentioned "Leaving US"... Us as in the bunq Family :)

Ik snap het! Dan wens ik jullie nog een fijne dag. Bedankt voor de antwoorden!

Write a Reply...