• Ideas
  • Make text on account image legible again

Sinds V3 waren eerst de afbeeldingen van rekeningen verdwenen, waardoor m’n hele overzicht van mijn 30 rekeningen (prive + zakelijk) totaal verloren was. (De rekeningen waren aan de afbeelding herkenbaar).

In 1 van de eerste updates is er een quick-fix doorgevoerd, waardoor afbeeldingen weer zichtbaar werden, alleen was de tekst bij mijn meeste afbeeldingen niet leesbaar. Dit probleem speelt vooral bij witte achtergronden.

Dit probleem is al meermaals aangegeven door verschillende gebruikers en er zijn oplossingen aangedragen. Helaas zie ik nog steeds geen oplossing. Ik zie wel dat sinds de laatste update de passen anders worden weergegeven: “er is een visual van passen toegevoegd” (?)

Mijn vraag aan bunq: kunnen jullie dit issue serieus nemen?

@Bastiaan#192982 Bedankt voor de tip. Ik had dat al gelezen, maar ik verwacht eigenlijk dat bunq nog met een goede oplossing komt in plaats van zelf weer uren te moeten knutselen. Daarbij bestaat de kans dat het urenlange geknutsel weer voor niets is als bunq het weer aanpast. Ik hoop dat bunq duidelijkheid kan geven over dit punt: blijft het zo of wordt het nog aangepast op korte termijn?

@Spoelder-Lion#192971 On light mode (on Android) it is even worse. Then the color of the account name is white, and the color of the balance is black.

@pbruins84#192998 Yes, it's impossible to read text on images since bunq uses both black and white text on the same tile. This has been mentioned for weeks now, but is still not fixed in today's update. Do bunq actually use their app themselves? Hardly seems so, otherwise they would have recognized by now that some features just don't work.

a month later

Helaas nog steeds geen fix in de laatste update 😥

Write a Reply...