Ik probeer met mijn travel card een betaling op kickstarter te doen. Dat lukt niet. Ik krijg niet eens een bericht in de app dat bunq de betaling probeert te verwerken.

Ik heb al wel probleemloos een aantal andere betalingen met deze kaart kunnen doen.

Kickstarter verwerkt betalingen via Stripe. Er zijn meerdere mensen die vergelijkbare problemen met Stripe betalingen lijken te hebben. Er is, zover ik nu gelezen heb, nergens een goede oplossing te vinden of een duidelijke plek bij Bunq om dit issue aan te kaarten.

@Paulus-Red-Cheetah#198125 Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik vind er hier allerlei threads erover, dus er zijn duidelijk heel veel mensen met dit probleem. Vermoedelijk kan niemand met bunq betalen bij Stripe! Daarom vind ik het des te vreemder dat bunq er niet op reageert en er niets aan doet. Kom op @bunq , willen jullie niet dat jullie kaart het doet bij zo'n grote payment provider als Stripe?!

I have all kinds of online subscriptions, including some through Stripe. Haven't had problems so far with the BIN 51158003.

@Heiko-Hartwig#198567 Payment Provider für das halbe Internet https://stripe.com

6 days later

Ik heb het ook alleen bij Kickstarter, maar die gebruiken Stripe voor de betalingen.

7 days later

The merchant probably hasn’t added 3D Secure. That’s the only time I’ve seen this happen in my testing. (My business uses Stripe and bunq works fine)

Write a Reply...