Heiko HartwigWizard
@HenryB#202751 Soll unter Android wohl nicht möglich sein. Daher meine Bitte oben, dass man stets das OS angibt bei Fragen und Antworten.
@HenryB#202751 Soll unter Android wohl nicht möglich sein. Daher meine Bitte oben, dass man stets das OS angibt bei Fragen und Antworten.
@Heiko-Hartwig#202753 Ja je hebt gelijk. Had het niet zo snel gezien! Sorry 😊
Sedert de laatste update werkt de budget functie niet meer in iOS 14.0.1
Garmin Pay?
@Tesseract#202757 Meinst du das?
@Heiko-Hartwig#202763 Helemaal
@MarJamJars#202397 Reported that as a bug few weeks ago. Solution is to change the category within Insights.
@Mikesh75#202903 Hoe bedoel je dit? Ik heb hier ook last van deze bug
@Wouter-Teal-Penguin#202909 I didn’t go through all the messages so I might be wrong. In ma case, even prior update 15 changing category was not reflected in Insights.
So not about budgeting, disregard then.
For budgeting I would like to be able to change the start date of the month; just like we can with insights. I am not able to open the setting within the budgeting page.
@BilalBunq#203177 Eens! Dat is echt nodig. Zo maken wij maandelijks een vast bedrag over op de 19e van elke maand naar een boodschappenrekening. Voor de budgettering is het dan veel handiger om dit op die dag te laten starten om te kijken of je uit komt.
After 2 new updates released the budget progress settings still need a fix
iOS: Wanneer ik via een longpress op een rekening een betaling wil doen is het nu verplicht om iets te doen in uitvoerdatum veld. Door dit scherm er aan toe te voegen is er al een extra stap bijgekomen bij het ‘snel’ overmaken en met deze verplichting een 2e stap.
Budgettering loopt van 1ste tot 1ste en strookt niet met aangepaste datum van de insights. Budgetoverzicht bij start van mijn maand staat dan al op 100%.
iOS: transacties die ik in de afgelopen maand categoriseerde als subscription, worden in de nieuwe maand weer als oude categorie getoond, ondanks het selecteren van alle vergelijkbare transacties. Hierdoor is mijn subscription overzicht op de home pagina niet compleet.
@N1ck#203539 Ik heb hetzelfde. Moet nu bij iedere betaling verplicht inplannen. Standaard staat er ook geen correcte plandatum ingevuld, waardoor je altijd een tijd in de toekomst moet kiezen om naar het volgende scherm te gaan.
En V3 blijft gewoon een drama. Ik weet door de chaos af en toe niet of iets nu een nieuwe feature of simpelweg een bug is.
De bug op iOS dat je je ingestelde maandelijkse budget niet kunt bewerken (via het tandwiel rechtsboven) is ook nog niet opgelost.
@Wouter-Teal-Penguin#203953 Stimmt. Und dabei kommen fast täglich Updates für iOS.
Gotta say, love the latest updates. Just a small thing about editing general tabs like cards/total/bunqme. Good to see that we can change colors to our wish. (Except for bunqme which still can’t be changed?!)
Would be nice to get back the white/grey color for these different:general tabs to distinguish of colorful subaccount tabs.
@Petrus-Olive-Jaguar#202291 Ja, das Forum ist jetzt noch schwieriger zu erreichen.