• Ideas
  • Request payment à la Wiebetaaltwat

Hoe ideaal zou het zijn als je bij de optie van het (op)delen van een betaling/ uitgave ook de functie van Slice kan gebruiken? Voor de Wiebetaaltwat gebruikers onder ons: de functie om het bedrag op te delen als volgt persoon 1; 1x aanslaan en persoon 2; 2x aanslaan.

Daarnaast wacht ik al tijden op de bank die inspringt op Wiebetaaltwat waarbij er bij het afrekenen van de lijst direct een betaallinkje gaat naar elke persoon met het bedrag wat de betreffende persoon moet afrekenen.

Dit kan toch al? Je kan zelfs een specifiek bedrag invullen.

@Jesper-Cyan-Eagle

Dit is al mogelijk in de bunq app, op de volgende wijze:
      - Klik op "Deel" bij een transactie.
      - Klik op "Meerdere personen".
      - Geef meerdere personen op (IBAN, telefoonnummer of email).
      - Klik op "Volgende"
      Hier kun je per persoon het gewenste deel opgeven.

@Bastiaan#34416 Dat klopt! Maar dan wordt het bedrag dus evenredig verdeeld. Bijvoorbeeld: 4 euro delen met 4 personen wordt een tikkie van 4x 1 euro. Maar stel dat ik een van de vier 2x wil aanrekenen. Ik weet zo gauw geen perfect voorbeeld. Maar bijvoorbeeld in de situatie dat je met z'n 4en betaalt voor iets, maar met 5 personen de kosten hebt gemaakt. En een van de vier betalenden neemt de kosten opzich voor die 5e niet betalende.

@Jesper-Cyan-Eagle#34443 that's also possible if I understand you correctly;

This is the screen @Bastiaan#34416 is referring to. 🙂 You can even overwrite the amounts to specific values (say someone only has to pay 2 euros, while the others split as usual.

@Sander#34444 Wauw perfect! Ik keek vooral in het menu bij het aanmaken van een losse betaallink (Tikkie) die ik in W'app kon delen. Big thanks voor deze informatie!

Write a Reply...