• Hoe lang duurt het voor de zakelijke rekening geverifieerd is

Ik ben in afwachting van mij verificatie, duurt nu al langer als de 5 minuten die ze beloven en krijg geen reactie op mijn mail wat is wijsheid in deze situatie kan mijn leveranciers niet betalen

@New-Apricot-Beaver-2502254128#234799 ook ik ben in afwachting van een business account. Al ruim een week wordt er op mijn vragen hoe lang ik nog moet wachten niet gereageerd. Alle gevraagde gegevens zijn ingestuurd. We're almost done! was het enige wat er gemeld werd op 31 dec. En dat is nu al 7x24x12 keer de bewuste "in 5 minuten een account aanmaken" geleden. Op zijn zachtst gezegd vind ik het niet fraai van Bunq.

Si trattengono i bonifici non dovrebbero accettarli se il conto è in verifica

Apri il conto davvero in 5 minuti ti lasciano fare bonifici e riceverli Come arrivano i bonifici dei pagamenti poi dicono che devono verificare il conto ci vogliono settimane e si trattengono i soldi sto aspettando ancora i miei soldi ho chiuso il conto penso che farò fatica a recuperarli farò un esposto alla banca

ik wacht al 9 deagen

4 days later

Ik wacht nu al bijna 2 maanden tot alles afgerond is. Steeds een melding “verificatie dit en dat”. Ook dat ik de app moet updaten terwijl ik de nieuwste versie heb gedownload. Ik word er helemaal knettergek gek dit gedoe!

10 days later

@George#226714 Ich versuche schon seit Tagen um ein Konto zu eröffnen aber es geht einfach nicht. Das ist doch nicht sehr vorteilhaft für diese Bank

@CharlottePaulien#226700 Ik wacht nu al 10 dagen. Ik ben het zat en ga naar een andere bank. Ik heb een zakelijke rekening nodig voor een reden. Niet voor de luxe

According to the support team it was going to take about a week, but it seems they can’t handle the requests at all..

22 days later

Ik heb gisteren twee accounts aangemaakt voor twee BV’s. Binnen paar uur is 1 wel geverifieerd en gereed om te gebruiken en de andere is helaas ook wachten op verificatie. Hopelijk gaat dit niet te lang duren. Die 5 minuten belofte halen ze zeker niet.

6 days later

Ik wacht al weken. Alle documentatie is geleverd. Maar het is te druk…. Bizar

2 years later
                        a month later

Bij mij duurt het nu ook al een paar dagen terwijl ik alle documenten gereed heb en al een bedrijf en persoonlijk bunq account heb. Bankrekeningen zijn nog steeds niet geopend en support geeft aan nog te moeten verifiëren terwijl ik aangegeven heb mijn klant te moeten factureren. Advies om wat aan verwachting management te gaan doen want het is absoluut niet binnen 5 minuten geopend dus...

@Iris-Violet-Turtle#284167 Persoonlijke accounts kunnen in de meeste gevallen automatisch geverifieerd worden binnen 5 minuten. Kan dit niet automatisch, dan moet dit handmatig gebeuren en duurt dit iets langer. Zakelijke accounts duren sowieso langer, een week of 2-3.

4 months later

Tip voor iedereen! ga geen zakelijke rekening of normale rekening openen bij BUNQ als je het wel hebt stap over. verificatie duurt inmiddels 16 dagen en het reageert na 8 dagen nog niet. vreselijke bank om mee te werken. Voornamelijk zakelijk!

@Pieter-Indigo-Dragon-2485376419#288517 Hey Pieter 👋 Thanks for reaching out!

We understand how important it is to receive a prompt response when you need support, and I'm here to assist now! I've checked in on your Business account and it seems you still need to respond to a request for additional information, issued 14 days ago. You should be able to locate this request in the Profile Tab of your app 👤 Once you respond, we'll be able to proceed with verification.

You'll also receive a response via the in-app support chat, shortly, incase you need any further assistance. Until then, thank you and have a lovely morning 🌈

8 days later

Ik heb maandag twee accounts aangemaakt voor twee BV’s. Binnen een uur is er 1 wel geverifieerd en gereed om te gebruiken en de andere is helaas ook wachten op verificatie. inmiddels aantal emails gestuurd maar helaas geen reactie.
                                Kan iemand mij verder helpen??

@New-Golden-Chicken-364244481#288880 Hey Nick 👋 Thanks for reaching out!

I only see one unverified BA attached to your account. Our team requested additional information about this company 3 days ago, in order to proceed with verification. Have you had a chance to respond to this request?

I also see that you currently don't have any support tickets pending with us. If you've sent emails to support@bunq.com, please do so from the email you've used to sign up for your bunq account or reach out to support via the in-app support center 🌈

2 months later

Mijn compagnon heeft 3 maart al geprobeerd een zakelijke rekening te openen bij Bunq, toen ging er iets met verifiëren. Nu heb ik maandag opnieuw alle documentatie aangeleverd. Maar hebben we na een week nog steeds geen zakelijke rekening die we kunnen gebruiken. 8 april gaan we live dus als het niet snel geregeld is gaan we bij een andere bank kijken waar verificatie sneller gaat. Is er iemand die mij kan helpen? Meer duidelijkheid over of de verificatie goed is gegaan en wanneer de rekening gereed is zou helpen. 3 weken wachten is voor ons namelijk geen optie

Hey there @New-Denim-Crocodile-289882536#291191! Thank you for your interest at opening an account at bunq and thanks for taking the time to bring this to our attention. Our aim is to help you make life easy, and this is certainly something we don't want you to experience.

We kindly ask you to contact our support team via: https://www.bunq.com/link/support or to email us at support@bunq.com so we can check the status of your business account and make sure to help you with the next steps 🙌

Write a Reply...