• Developers
  • Ik kan mijn saldo etc niet zien

Hoi, ik heb net een nieuw account en heb mijn account omgezet naar een goedkoper abonnement maar nu kan ik mijn saldo etc niet meer zien. Er staat wel geld op. Hoe fix ik dit?

@New-Burgundy-Peccary-854036310#252572 Je vindt je rekeningen met je saldo altijd op je Home pagina. Wat zie je wel op je Home pagina? En naar welk abonnement ben je overgestapt?

Ik zie echt niks op mijn homepage, overal staat beperkt. Naar die ene van 10 euro

@thijsoost#252573 Bij deze mijn antwoord hierboven

@New-Burgundy-Peccary-854036310#252574 Ik heb hier nog niet echt een beeld van. Zou je hier een screenshot van kunnen maken en deze hier kunnen plaatsen?

Je kunt een afbeelding plaatsen door lang ingedrukt te houden op het tekstveld en op 'Voeg afbeelding in' te tikken

@thijsoost#252576 Hoi Thijs ik kan hier geen foto’s plaats @thijs

@New-Burgundy-Peccary-854036310#252581 Als het goed is wel! Houd lang ingedrukt op het tekstveld:

@New-Burgundy-Peccary-854036310#252672 Ah! Je bent overgestapt van een abonnement met meerdere sub-accounts, naar een abonnement wat slechts toegang heeft tot één sub-accounts. Daarom zijn deze rekeningen geblokkeerd. Je had eigenlijk eerst al je geld moeten overmaken naar één account, en vervolgens de rest van de rekeningen moeten sluiten.

Je kunt nu voor één maand terug overstappen naar Easy Money en het geld van alle rekeningen afhalen, of eventueel contact opnemen met bunq support en vragen of zij iets voor je kunnen betekenen.

@New-Burgundy-Peccary-854036310#252672 Wacht, je zei dat je was overgestapt naar Easy Money van €8,99/maand, toch? Dan zou je wel toegang moeten hebben tot 25 sub-accounts. Of ben je overgestapt naar Easy Bank van €2,99/maand?

In het eerste geval zou ik sowieso contact opnemen met bunq support om te vragen wat er aan de hand is. Dit doe je via Profiel > Instellingen (⚙️) > Hulp nodig

a year later

kan iemand mij helpen ik heb een nieuwe telefoon maar als ik inlog op mijn bestaande account dan vraagt tie verificatie, dit heb ik gedaan dit duurt echter nu 2 weken en ik kan nog geen enkele subaccount zien

@New-Turquoise-Parrot-4265840322#283999 Neem even contact op met bunq support.

Hey there, @New-Turquoise-Parrot-4265840322#283999 👋
                        After looking into this for you, it appears that the account awaiting approval is a duplicate one. Please follow the steps that our support guides shared with you in order to gain access to your verified account 😊

Write a Reply...