• Entrepreneurs
  • Easy green subscription

Mir wurden knapp 20€ abgezogen für eine easygreen subscription welche ich nie abgeschlossen habe. Wie bekomme ich das Geld zurück und kündige dieses abo?

@New-Violet-Oryx-1834021672#253467 Hi Nico! The Easy Green plan is indeed €17,99/month. This was deducted from your account because your trial period of 30 days ended, and you didn't choose a different plan. You can easily change your plan: https://together.bunq.com/d/3317-how-do-i-change-my-plan

10 months later

Ik heb dezelfde ervaring en het feit dat dit item bij de "veelgestelde vragen"staat is veelzeggend.
      Blijkbaar zijn er veel meer mensen die geen flauw idee hebben dat b.v bij het openen van een spaarrekening er automatisch en ongevraagd een Easy Green proefperiode van een maand start totdat er 17.99 euro afgeschreven wordt.
      Klinkt als een bedenkelijk verdienmodel!

@New-Bronze-Finch-22894295#278173 Hey there, Minko 👋
        When our users first download our app, we offer them a 1-month trial period with our most complete plan called Easy Green, so they can discover everything bunq has to offer 👀
        During this trial, we try on several occasions to get you to pick a plan for after the trial. If no choice is made, though, you will be automatically switched to the paid version of this plan, so you don’t suddenly lose any features 🙌 You can check all our plans and their benefits, here: bunq.com/benefits 📚

Write a Reply...