- MiguelRookieCO2 Saver
Ik probeer m’n rekening te verifiëren maar Onfido blijft een API fout geven. Ook al 2x geprobeerd via m’n Knab rekening maar dit werkt ook niet. Begint goed bij Bunq…
Ik probeer m’n rekening te verifiëren maar Onfido blijft een API fout geven. Ook al 2x geprobeerd via m’n Knab rekening maar dit werkt ook niet. Begint goed bij Bunq…
@New-Salmon-Mink-708723014#257158 Hoi Miguel! Dit is momenteel helaas een bekend probleem waar sommige gebruikers tegenaan lopen. Zou je de bunq app eens opnieuw willen installeren en het opnieuw willen proberen? Momenteel is er nog geen oplossing voor dit probleem, voor zover ik weet.
Hi Thijs, zeer snelle reactie, dank! Ik ga de app we even opnieuw opzetten. Zijn er andere manieren om de rekening te verifiëren? Ik wil namelijk binnenkort gebruik maken van iDin
@New-Salmon-Mink-708723014#257160 Helaas niet! Verificatie voor nieuwe bunq accounts gaat altijd in de bunq app via Onfido. Je kunt na het opnieuw installeren even contact opnemen met bunq support om te vragen of zij je verder kunnen helpen als het nog steeds niet lukt.
Inmiddels opnieuw geïnstalleerd, en ook op iPad geprobeerd. Beiden geven API fout helaas. Ik neem wel even contact op met support
@New-Salmon-Mink-708723014#257162 Hopelijk helpt dat! Vergeet hier op Together trouwens niet iemand te taggen door op de "antwoord" knop te tikken! Anders krijgt de persoon waarop je reageert geen melding van je reactie.