RobertChamp
@Yari-Purple-Eagle#40858 Liever niet dat @bunc mee doet. Laat de oude banken maar betalen voor de geldmaten, ik heb liever dat bunq investeert in nieuwe innovatieve ideeën.
@Yari-Purple-Eagle#40858 Liever niet dat @bunc mee doet. Laat de oude banken maar betalen voor de geldmaten, ik heb liever dat bunq investeert in nieuwe innovatieve ideeën.
Zou ook mooi zijn als er dan ook grotere bedragen vanaf bunq kaart gepind zou mogen worden ipv van zoals nu een beperkt bedrag (lastig heb wel eens dagen op rij bij meerdere banken gepind met mijn bunq kaart) succes vr gr jack
@Robert-Teal-Eagle-3414851729#41058 uiteraard betaalt bunq hier wel voor. Gratis bestaat niet.
@Jacob-Purple-Tiger#41479 volgens de klantenservice van Geldmaat is er geen limiet ingesteld voor "gastgebruik":
"Bij Geldmaat kunt u zo vaak en zoveel geld opnemen als uw banksaldo en paslimiet toestaan."
Weet iemand of we dan alle functies van de geldmaat kunnen gebruiken. Zoals geld storten.
@Leonwolv#107455 Nee kan niet. Storten is een samenwerking van enkele banken en bunq zit daar niet bij. Zou waarschijnlijk erg duur zijn en relatief weinig gewenst.
ATM is useless for me because in Germany the nfc Sensor is deactivated so it’s only for decoration 😂😅
Dat ik met mijn Bunq pas kan pinnen bij Geldmaat is natuurlijk fijn, maar waarom kan ik niet ook geld storten op mijn bunq rekening.
Kan je nou wel geld opnemen met je bunq pasje bij een geldmaat?
@New-Red-Mole-4278393092#255123 Ja, dat kon altijd al.
Als ik mijn nieiwe kaarten in de automaat doet om te activeren staat er kaart geweigerd door bank en spuugt hij de debit en credit kaart uit
Maar contactloos betalen doet t wel
@New-Red-Mole-4278393092#255125
geldmaat is nog steeds niet compatibel voor bunq- bankpassen !??
Hoe kan je anno 2023 contant geld opnemen van je bunq rekening?
@New-Raspberry-Puma-1778046925#276908 Je kunt gewoon contant geld opnemen bij ieder geldautomaat, ook bij een van Geldmaat. Alleen is contant geld storten niet mogelijk met bunq bij Geldmaat.
Als ik wil pinnen/activeren met metal card krijg ik de volgende melding: De pinbetaling werd geweigerd omdat deze niet door bunq's transactiefilters kwam. (Bij geldmaat pin automaat)
Iemand een idee wat het probleem is of wat ik moet doen?
@New-Bronze-Deer-2575016330#278384 Je kunt denk ik het beste even contact opnemen met bunq support.