• Developers
  • Geld toegevoegd niet binnengekomen

toe via ing en abn geld overgemaakt naar bunq nog steeds niet ontvangen is al meer dan 24 uur geleden moet ik me zorgen maken?

@New-Azure-Owl-4116443840#258093 Hoi Ramy, geen reden tot paniek! Het lijkt erop dat ING en ABN AMRO de betaling niet hebben verstuurd als een Instant Payment. Dit kan soms gebeuren! De betaling wordt vervolgens als reguliere SEPA transactie gedaan, deze duren 1-2 werkdagen. Een betaling die gisteren gedaan is, staat dus later vandaag of morgen op je rekening!

U kunt het afschrijven

Bedankt voor je reactie ik heb het via IDEAL over laten maken via de bunq app

Dan hoort het toch meteen erop te staan ?

@New-Azure-Owl-4116443840#258097 In most cases, iDEAL is indeed instant. But it might happen that the iDEAL payment couldn't get confirmed immediately. In this case, the money arrives after regular processing time of 1-2 business days.

Goededag dit is nu meer dan 48 uur nog niks ontvangen ze zeggen wel geld is gelokaliseerd maar vanwege technische problemen kan het langer duren mag en kan dit zomaar ?

@New-Azure-Owl-4116443840#258341 Ik weet niet wat er hierover in de wet staat, maar ik weet wel dat wachten waarschijnlijk de enige optie gaat zijn als je al contact hebt opgenomen met bunq support.

Hoelang duurt een refund als je geld niet is binnengekomen via bunq naar de verzonde bank ?

Via Bunq de voeg meteen geld toe knop gebruikt via Ideal bij ing en abn geld overgeboekt naar mijn Bunq rekening niet aangekomen ben inmiddels een week verder paar keer onderzoek laten instellen elke keer zelfde antwoord uw betaling is gelokaliseerd vanwege omstandigheden duurt het langer dit had meteen toegevoegd moeten worden zo niet 48 uur we zijn inmiddels een week verder wat kan ik doen ik neem aan dat ik verzekerd ben moet ik aangifte doen tegen de bank wat kan ik doen ?

@thijsoost#258094 Via Bunq de voeg meteen geld toe knop gebruikt via Ideal bij ing en abn geld overgeboekt naar mijn Bunq rekening niet aangekomen ben inmiddels een week verder paar keer onderzoek laten instellen elke keer zelfde antwoord uw betaling is gelokaliseerd vanwege omstandigheden duurt het langer dit had meteen toegevoegd moeten worden zo niet 48 uur we zijn inmiddels een week verder wat kan ik doen ik neem aan dat ik verzekerd ben moet ik aangifte doen tegen de bank wat kan ik doen ?

Helpt niet ze zijn niet echt behulpzaam

Ze reageren niet of zeggen dat desbetreffende afdeling ernaar gaat kijken steeds zelfde antwoord het geld is er niet dat is een feit

@New-Azure-Owl-4116443840#258833 Then you will get notified after the department for this has made further research into what happened to your payment.

a year later

Is dit opgelost?

Ik heb €2799,- overgemaakt op 29 november naar mijn eigen ING rekening. Die heb ik nogsteeds niet. Inmiddels al de 4de werkdag

@New-Rose-Capybara-3961042262#286158 Hey 👋 Thank you for reaching out to us about this issue! If the payment you send from bunq to ING has not been processed, please be sure to reach out to the recipient bank (ING), so they can start a payment investigation. You can export a bank statement for the transaction following the steps mentioned here 🙌

Write a Reply...