• Developers
  • Overgemaakt

Hallo ik heb geld overgemaakt naar een Turkse rekening 5 aug tot nu toe is niet aangekomen ik heb een foutje gedaan die naam heb ik verkeerd geschreven maar wel die goeie rekeningnummer wat moet ik nu doen kan iemand mij helpen aub

@daniel-Magenta-Quokka-3288394055#260029 Hoi Daniel! Als het geld wel van je bunq rekening is afgeschreven, maar nog niet aangekomen is op de Turkse rekening, moet je even contact opnemen met bunq support om te vragen naar de transactie ID van je betaling. Als je deze vervolgens doorgeeft aan de klantenservice van de Turkse bank, kunnen zij zien waar de betaling is.

Het lukt niet als ik bij bunq support gaat

@daniel-Magenta-Quokka-3288394055#260038 Wat lukt je niet?

Ga naar:

• Profiel
        • Instellingen
        • "Hulp nodig? Neem contact op met support"
        • "Vraag om hulp"
        • "Neem contact op"

Vergeet wanneer je op iemand reageert niet die persoon te taggen door op de Antwoord knop te tikken, anders krijgt de persoon waarop je reageert geen melding van je reactie.

Ik ben nog steeds iet geholpen

@daniel-Magenta-Quokka-3288394055#260069
            Vergeet wanneer je op iemand reageert niet die persoon te taggen door op de Antwoord knop te tikken, anders krijgt de persoon waarop je reageert geen melding van je reactie.

Een reactie van bunq support duurt enkele uren tot enkele dagen. Sluit je support ticket niet, dan krijg je een notificatie wanneer je een reactie hebt.

Ik heb reactie van hun ontvangen maar dacht ze gaan die betaling id voor me zoeken zodat ik kan doorsturen naar die contact persoon van Turkije

Ze stuurde me een onderzoek te gaan starten

@daniel-Magenta-Quokka-3288394055#260073 Heb je duidelijk gemaakt dat het om een uitgaande bunq betaling gaat, en niet om een binnenkomende? Of misschien doet een bunq medewerker het uitzoeken voor je, dan scheelt het jou weer werk! In ieder geval, ik zou een reactie van bunq support afwachten.

Ik wordt weer gestuurd

@daniel-Magenta-Quokka-3288394055#260220 Klopt! Aangezien de community je niet kan helpen en berichten plaatsen in de community dus geen zin heeft. Alleen bunq support en de klantenservice van de Turkse bank kunnen helpen. Dus neem alsjeblieft contact op met bunq support en/of met de Turkse bank. Als je nog geen reactie hebt, wacht dan geduldig af. Bunq support reageert vaak binnen enkele uren tot enkele dagen, en in ieder geval binnen een week.

@daniel-Magenta-Quokka-3288394055#260220 Wat je nog kunt doen, is op "Totaal" tikken op de Home pagina in de bunq app, en vervolgens hierop:

Kies daarna voor Uitgaande betaling en zoek de betaling waar het om gaat. Je kunt vervolgens een PDF bestand exporteren. Stuur dit bestand naar de ontvangende (Turkse) bank. Als het geld al van je bunq rekening verzonden is kan bunq niks meer doen, alleen de ontvangende bank kan de betaling terugvinden.

Mocht het PDF bestand niet voldoende zijn en de Turkse bank vraagt om een transactie ID, dan moet je deze - zoals ik al eerder aangaf - opvragen bij bunq support.

Write a Reply...