• Couples
  • Rare rekening

Waarom krijgen wij een rekening voor 25 Iban’s (19,00) en waarom krijgen wij passen met verschillende rekening nummers terwijl wij een gezamenlijke rekening probeerden te openen? En eigenlijk niet meer willen dan dat?

@New-Apricot-Falcon-2623805201#269274 Hoi! Je krijgt de rekening voor 25 IBANs als je meer rekeningen gebruikt dan er in je abonnement zitten. Voor Easy Bank is dit bijvoorbeeld 1 spaarrekening, 1 gezamenlijke rekening en 1 los account.

Je kunt zelf kiezen welke IBAN op je pas staat tijdens het bestellen. Maar opzich maakt het niet uit welke IBAN hier op staat, want je kunt ieder moment veranderen aan welke rekening je pas gekoppeld is.

Maar wij willen alleen die easy bank account, maar toen ik mijn vriend toevoegde moest hij ook van alles invullen, kunnen we dit nog terugdraaien?

Gewoon 1 account waar we beide in kunnen, huh heeft denk ik nu een extra rekening aangevraagd zonder dat te willen….

@New-Apricot-Falcon-2623805201#269276 Om een gezamenlijke rekening te gebruiken, moeten jullie allebei een bunq account hebben met Easy Bank (€2,99/maand). Dus ook je vriend moet inderdaad informatie invullen zodat zijn account geverifieerd kan worden. Pas daarna kunnen jullie een gezamenlijke rekening openen.

Ok maar dat hebben we nu allebei, maar daarbuiten geen extra rekening? Dus vanwaar dan die 19,00?? Die snap ik dan even niet

@New-Apricot-Falcon-2623805201#269310 Neem even contact op met bunq support. Zij hebben toegang tot je account en kunnen zien wat er aan de hand is.

Write a Reply...