• Entrepreneurs
  • Bereikbaarheid

Kan iemand mij vertellen hoe ik per direct mijn bunq account kan stopzetten. Want ik probeer van alles maar niks nada. Óók geen reactie van bunq na zoveelste poging. Niet te geloven man

@New-Burgundy-Dolphin-3979150223#269577 Als je je aanmeldt bij bunq, duurt het verifiëren van je account gemiddeld een week. Als je bunq support een bericht stuurt, duurt een reactie soms ook enkele dagen. Als je je account wenst op te zeggen, kan je de stappen van @pbruins84#269579 volgen.

En als je noodcontact gebruikt!?

Als ik probeer het noodnummer te bellen , is het momenteel niet in gebruikt😤.... probeer het later nogmaals

@New-Salmon-Seal-2488422609#269596 Als je SOS support gebruikt (dit kan één keer per maand), krijg je een reactie binnen 10-20 minuten in zo'n 95% van de gevallen.

Maar vorige week nam ik via de gewone weg contact op met support, en ik had een reactie binnen twee uur.

@thijsoost#269614 Thanks en dat heb ik reeds gedaan en (nog) geen antwoord, de app geeft aan dat er gegevens geverifieerd dienen te worden( inmiddels weer gedaan, net als 1,5 maand geleden) alleen kan ik in de tussentijd geen transacties doen!!! Daarom wil ik het noodnummer gebruiken, die niet bereikbaar is😩

@New-Salmon-Seal-2488422609#269617 Het noodnummer bellen heeft geen zin, dit is een robotstem die je uitlegt hoe je een SOS support ticket aanmaakt in de app.

Write a Reply...