• Developers
  • Verificatie

Verificatie is een probleem. 2 verschillende telefoons waar camera overal elke app werkt, behalve bij bunq.
Weet iemand waar dat probleem in zit?
Instellingen bunq app staat geluid (doet het wel gewoon in de app)en de camera ingesteld op toestemming bij beide telefoons
Waar zit het probleem en is er een andere mogelijkheid voor verificatie mogelijk?

@New-Apricot-Tiger-2720452637#270098 Zijn dit Android of iOS telefoons?

Beide Android telefoons, vorige maand trouwens geen problemen met verificatie gehad

@New-Apricot-Tiger-2720452637#270109 Hmm ik heb op mijn Android telefoon in de app geen problemen met het gebruik van de camera. Helaas is er geen andere manier mogelijk om te verifiëren. Je hebt de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd? En in de instelling van je telefoon (Instellingen > Apps > bunq > Machtigingen) staan de rechten ook goed?

Alle instellingen staan goed. App opnieuw installeren ga ik nu proberen

Al lijkt me het stug dat bij beide telefoons app niet goed is

@New-Apricot-Tiger-2720452637#270149 Zijn de telefoons toevallig van hetzelfde merk?
              Mocht je er niet uit komen helpt het misschien om contact op te nemen met bunq support.

Nee beide ander merk. Maar zal contact met ze opnemen. In ieder geval bedankt

Camera in de app zelf werkt wel, maar verificatie neemt hij niets op

@New-Apricot-Tiger-2720452637#270154 Misschien zijn er momenteel problemen bij Onfido (de partij die de verificatie voor bunq regelt)? Misschien werkt het over een paar dagen weer. Of misschien heeft bunq support meer informatie voor je.

10 months later

Heb hetzelfde probleem. Bunq werkt op mijn Android prima. Gisteren een iPhone gekocht maar krijg daar de app niet werkend. Verifiëren lukt niet. Foto maakt ie, spreek de getallen uit, daarna eeuwig durende loop...
                      Nu 8x geprobeerd, ook opnieuw geïnstalleerd maar lukt niet... erg vervelend aangezien ik over 2 dagen op vakantie ga en dus geen werkende bank app heb...
                      Dan maar weer ING proberen, die app werkt tenminste wel..

@New-Silver-Marten-424051557#281028 Kan het zijn dat je handmatig geverifieerd moet worden en daar op moet wachten?

Bij problemen met verifiëren kan je het beste contact opnemen met bunq support. Als je gebruikmaakt van SOS support (kan één keer per maand) krijg je het snelst een reactie.

@New-Silver-Marten-424051557#281028 Hello Alina 👋 Thanks for bringing this to your attention! We have just replied to your support ticket 🙏 Don't hesitate to reach out if you need additional help!

Write a Reply...