• Ask the Community
  • πŸ”’ Sharing the bunq Pack

Ik zoek ook een plekje 😊 Iemand met er eentje vrij?

Ik ben een BUNQ Pack gestart en heb nog drie plaatsen te vergeven. Wie mee wilt doen maakt 1 cent over naar https://bunq.me/RJN onder vermelding van je 06 nummer, dan kan ik je toevoegen....

Vol = vol. Ik laat het hier weten wanneer alles vergeven is.

@ThomasH#44519 Je bent welkom :)

Nog twee plekken vrij...

Nog eentje,,,

Pack is vol. Graag niet meer geld storten

Nog een plekje beschikbaar bij iemand? Free user hier op dit moment. :)

Looking for some one to share the bunq pack

Wie heeft een pack plekje vrij/Wie zou graag in een pack willen??

Mocht iemand nog een plekje over hebben houd ik me ook aanbevolen :)

Één plek beschikbaar in mijn pack. Stuur € 0,01 + telefoonnummer dan zal ik je toevoegen.
                      Voorwaarde: iedere 1ste van de maand om 0:00 uur automatisch € 5,- betalen. Niet betalen is goodbye. Geen sorry, is gewoon zakelijk. Daarom ook automatisch betalen.
                      -- Te laat, alle plekken zijn vergeven.

One spot available in my pack. Send € 0.01 + telephone number and I will add you.
                      Condition: every 1st of the month at 0:00 am automatically pay € 5, -. Not paying is goodbye. No sorry, is just business. Therefore, pay automatically.
                      -- To late, all places are gone.

Ik zoek nog een business account. Looking for a business account.

Heeft er iemand 1 plek over in zijn of haar pack? Does anyone have a free spot in their or her pack?

Thanks

Ik zoek ook nog een plekje in een bunq pack. Iemand nog een plek over?

Pack is vol!

Ik wil ook de pack gaan halen, samen met mijn partner al dus zoek nog 2 mensen, laat het even weten en ik stuur je een request!

Enige regel die ik heb is elke begin van de maand 5 euro overmaken zodat je jou deel betaald hebt, gebeurd dit niet binnen een week dan is het voor de volgende :)

I’m interested

@Repingo#46094 Ik en mijn partner sluiten graag aan :)

@Repingo#46094 Nog een business plek over toevallig?