Hi
ik heb een zakelijk account aangemaakt. Nu heb ik 2 rekeningen. 1 als bestuurder - persoonlijk en 2 als bedrijf. Voor de bestuurder rekening kan ik een pas aanvragen. Maar voor het bedrijf krijg ik de melding eerst een sub rekening aan te maken. Wie vertelt mij hoe ik een bedrijfspas aanvraag en wat de relatie is tussen bestuurder rekening en het bedrijf. Dank
Aanvragen pas zakelijk
ThijsProdigy
@New-Fuchsia-Bison-597418786#279233 Bij bunq heb je een persoonlijk account, en een bedrijfsaccount. Op beide accounts kan je aparte rekeningen hebben, persoonlijke rekeningen en zakelijke rekeningen.
Op de Home pagina in de bunq app zie je als het goed is twee secties, de ene met je naam en de andere met je bedrijfsnaam. Klopt dat?
De melding lijkt aan te geven dat je alleen persoonlijke rekeningen hebt, en geen bedrijfsrekeningen.
Hi Thijs,
er staan onder Je rekeningen 2 avatars met 1 persoonlijk en 1 van bedrijf.
Bij profiel zie ik een abonnement easy bank trial en bij BV easy savings business.
ThijsProdigy
- Edited
@New-Fuchsia-Bison-597418786#279238 Je hebt inderdaad twee profielen, een persoonlijke en zakelijke. Maar heb je ook al zakelijke rekeningen? Dus op de Home pagina, onder je bedrijfsnaam, staan daar een of meerdere rekeningen?
@New-Fuchsia-Bison-597418786#279238 Hey Dirk 👋 You currently have 1 personal sub-account called "Savings". This should be displayed under your name. On top of this IBAN, you have 2 business sub-accounts: 1 "Main" payment account and one savings account ("Savings") that is still pending acceptance. Please note that your business account is still under review with our agents, so you'll only be able to use these sub-accounts once the verification is completed. You'll receive a notification about this 🌈
Aha that clarifies, hope this will go smoothly
@New-Fuchsia-Bison-597418786#279244 It's my pleasure to help 🙌 If you have further questions, you can always contact our support team 🌈