• Opnemen/terugstorten van spaarrekening

Ik wil een bedrag opnemen van mijn spaarrekening en krijg nu de melding dat de limiet van deze maand daarmee overschreden zou worden? Is er een limiet ? Er zijn toch geen beperkingen ?

@New-Mauve-Anteater-2922920535#279328 Hoi Sandra! Je kunt twee keer per maand geld van je spaarrekeningen halen. Deze limitatie bestaat sinds begin dit jaar. Meer informatie hierover vind je hier. Je vindt op die pagina ook hoe je een spaarrekening om kunt zetten naar een betaalrekening, mocht je Γ©cht bij je spaargeld moeten.

a month later

Ik wil graag van mijn dollarrekening naar de euro rekening terugboeken. Maar met 'stort terug' krijg ik daarna 'geen items'. Hoe moet ik dan wel doen?

Hello Hans πŸ‘‹ Thank you for your question, we understand how unpleasing it can be not to be able to withdraw your funds. It seems that you are experiencing a bug. Our developers are on it, but they'll need time to test the fix thoroughly, ensuring you get the best bunq experience. Once resolved, you'll see an update in the app. If you'd like to receive direct updates, please reach out to support.

More information about the most impactful bugs can be found here: https://together.bunq.com/d/46664 πŸ›

Thanks for your patience and understanding! πŸ™

Write a Reply...