• Telt je Metal card ook mee bij het totaal aantal van drie passen?

Ik ben geswitched van een Easy Travel naar een Easy Money account en heb inmiddels een Metal Card besteld door 2 jaar het Easy Money abonnement vooruit te betalen.

Naast de Metal Card heb ik nu de (al bestaande) Travel Card (credit card) en een nieuwe debit card. Ik zou graag nog een debit card erbij bestellen, maar volgens mij heb ik dan een totaal van 4 kaarten:

• 2x debit
  • 1x credit
  • 1x metal credit

Volgens de app zouden er geen maandelijkse kosten aan verbonden zijn, maar ik zou dat graag vooraf even willen checken. Bij de bestelling van de eerste debit card kreeg ik nl ook een onterechte factuur van € 9,99 (die ik weer netjes terug heb gekregen van support), dus ik vertrouw niet helemaal wat de app zegt over de maandelijkse abonnementskosten...

@PatQ123#280422 Easy Money heeft inderdaad drie passen inbegrepen. De Metal Card is ook gewoon een pas, dus die telt ook mee!

Dat dacht ik al, alleen geeft de app bij het bestellen van een nieuwe debitcard aan dat er geen maandelijkse abonnementskosten zijn.
      Als ik het goed heb gelezen in de prijslijst heb je die wel met €3.49 per pas per maand.

@PatQ123#280428 Hey Patrick 👋 On the Easy Money plan, you can have 3 active cards for free (excluding DigiCards). When the app displays the cost of a new card order, it takes the 2 cancelled cards you had in the past into account. This is why you've been invoiced for the new card order, but I see that this has been refunded by our support team 🙌 Please let our support team if you get invoiced for the monthly subscription cost, since this should also not be applied 🙏

@PatQ123#280428 Er zijn inderdaad geen maandelijkse kosten voor de eerste drie passen, daarna ga je wel maandelijks betalen voor passen.

Write a Reply...