JeroenRookie
- Edited
Gegroet,
Het is in het verleden al eens gevraagd zag ik (meest recente post hierover was juli '18) en wil via deze weg graag weten of er al mogelijkheden zijn, of dat ze er tzt zullen gaan komen.
Ik had in het verleden al eerder over Bunq gehoord en door de Black Friday actie en mijn nieuwe Apple Watch de stap gezet het te proberen.
Vooralsnog is het mooi, is het duidelijk, leuke functies en mogelijkheden... Mijn ABN AMRO bank voelt nu aan als een saaie dooie boel.
Heb inmiddels ook Apple Watch aan kunnen zetten middels die IT / ES - weg en ben eigenlijk van plan mijn huidige Promo account om te zetten naar een betaalde Premium situatie..
Echter ben ik niet enthousiast over het constant moeten top-uppen. Het fysiek zelf elke keer geld te moeten overboeken van mijn primaire bank naar Bunq is iets wat mij weerhoudt verder te gaan met het gebruik van Bunq.
Mijn vraag is dan ook; is het, of zal het mogelijk gaan worden automatisch geld over te maken van mijn huidige bank naar Bunq (mbv instellingen zoals deze nu al aanwezig zijn, alleen zijn dit op het moment louter push-notificaties) zonder mijn tussenkomt , of nog beter, dat betalingen die ik doe met Bunq direct van mn ABN AMRO rekening gedaan worden.
Mocht dit niet lukken zal Bunq voor mij niet meer dan een petty-cash rekening worden (voor betalingen als een frikadel bij de snackbar/worst bij de hema/snelle boodschap bij de AH,etc) en zou ik voor grotere uitgaven (+25eur) uiteindelijk maar mn ABNAMRO pas pakken om zo min mogelijk te moeten top-uppen.
Is er iets wat het gemak van betalen en het verwijderen van het zelf te moeten top-uppen in aantocht, of zal dat nooit gaan gebeuren?
dank en groet,