• Ideas
  • Restrict savings account withdrawal

kunnen jullie misschien het opnemen van geld blokkeren voor de spaarrekening (feature). dus om sparen te vergemakkelijken, zou het handig zijn als ik de mogelijkheid heb om opnames voor bijvoorbeeld 1 of 2 maanden of meer op te schorten (onmogelijk maken) maar er wel extra geld op de spaarrekening kan zetten? zou ik fijn vinden voor de EUR spaarrekening. zou dat dan graag per rekening bepalen.

@Joannes-Cyan-Llama#281539 Hoi Johannes! Welkom in de community, waar je kunt discussiΓ«ren met andere bunq gebruikers zoals jij en ik!

De functionaliteit die je nu beschrijft bestaat nog niet, maar wie weet zijn er nog meer gebruikers die zoiets zouden willen!

Als je contact met bunq zelf wilt opnemen, doe dat dan in de bunq app via Profiel > Support centre.

@Joannes-Cyan-Llama#281539 Hey Joannes πŸ‘‹ At the moment, it's not possible to further restrict your Savings accounts, the monthly limit is a maximum of 2 withdrawals πŸ™Œ However, we'll leave your idea open for discussion, it might happen that this option will be added in the future, if more if you of you request it 🀝

a year later
        Write a Reply...