• WoningNet Stadsregio Amsterdam doesn't support Bunq

WoningNet Amsterdam doesn't support Bunq and it's irritating me. I hope Bunq can contact them. This is one of the reasons why I still have ABN Amro as a backup.

I tried to give them a mandate to automatically take the money from my account. See image below:

dit is al jaren zo helaas! ik heb vorig jaar melding gemaakt bij de nederlandse bank hiervan
    en kreeg als reactie dat woningnet wel via machteging werkt en had hiervan een formulier op gevraagd en ingevuld. bij ons heeft dit wel gewerkt .

het is wel vreemd dat je bij woningnet niet via ideal via bunq kan betalen.

Hello Remzie πŸ‘‹

Thanks for reaching out πŸ™ Our team is continuously working to expand our integrations with various merchants and service providers.

We're actively working on this concern, and we appreciate your patience and understanding during this time. Meanwhile, please check with them for an alternative payment method. Thanks for your patience and sticking with us!

@beekie#283514 Dit is warschijnlijk geen iDEAL, maar eMandates. (tegenwoordig volgens mij Incassomachtigingen genoemd). Dit is een product van Buckaroo. Je kan dit het beste zien als een extra service die ze aanbieden voor sommige banken, zodat je geen formulier hoeft te ondertekenen en op te sturen. Wettelijk zou je namelijk met elke SEPA-rekening van elke bank in Europa moeten kunnen betalen, door middel van bijvoorbeeld een ondertekend incassoformulier. Een bedrijf is dus altijd verplicht om een alternief aan te bieden voor deze eMandates.

@pbruins84#283517 dit zou best kunnen hoor.
          moest wel er op aandringen, dit om dat we dit jaar van abn amro naar bunq zijn veruist
          en zeker wilde weten dat het verlengt werd. ik heb 2x met woningnet Amsterdam gebeld
          maar zijden beide keren "wij werken niet samen met bunq" wat ik toch best vreemd vind
          wand na mijn idee heeft bunq een bankvergunning? best raar.

Write a Reply...