Graag zou ik mijn Apple Pay kaarten in Apple Wallet hernoemen, als dat mogelijk is natuurlijk😃 Op dit moment betaal ik vaak vanaf een verkeerde rekening doordat alleen de laatste paar cijfers van de kaart zichtbaar zijn, een naam aan de pas geven zou dat probleem verhelpen.
🇳🇱 Can I rename cards in the Apple Wallet
HemmikWizard
Ik heb geen idee wat de cijfers op mijn kaart zijn, ik onthoud gewoon de volgorde van de kaarten. Gaat eigenlijk altijd goed!
JonathanWizard
Is op dit moment niet mogelijk, bunq kaarten heten in Apple Wallet altijd simpelweg "maestro" of "mastercard debit". Vermoedelijk is het technisch wel degelijk mogelijk, dat bunq bijvoorbeeld de door jou gekozen kaartnaam zoals bekend in de bunq-app zou doorgeven bij het toevoegen aan de Apple Wallet, maar dit lijkt (vooralsnog) niet zo geïmplementeerd te zijn.
@vampjon#45361 Bedankt! Misschien wordt dit op termijn nog geïmplementeerd, even afwachten...
Ik kijk altijd naar de eindcijfers, maar een andere naam/afbeelding zou het makkelijker maken inderdaad
StefanRookie
Ik zou dit ook een fijne functie vinden! nu nog net iets te vaak de verkeerde kaart gepakt waardoor ik weer na afloop tussen rekeningen onderling moet overmaken om het recht te zetten (en dus een extra handeling)
Hoe hebben jullie apple pay laten werken in nederland?
@Muhammet-Yellow-Butterfly#48696 En moet ik hiervoor bunq premium hebben?
StefanRookie
@KappY#48697 Ja je moet hiervoor Premium hebben want je hebt een pas nodig. Om het werkend te krijgen google maar op Bunq.love daar vindt je genoeg info
BjörnRookie
- Edited
The question sounds interesting, however I can‘t speak dutch
Was a solution found to rename the card in wallet?
LezzAce
- Edited
@theBurn#48708 [Not yet possible
LvHWizard
- Edited
This can’t be modified by Bunq, it’s something Apple restricts. What I did, and the only thing you can do, is suggest it to them on https://apple.com/feedback :) The more people do it, the better.