TheoRookie
Voor de tweede keer maak ik nu mee dat dit mis gaat. Na een week stond de rente op 17,84. Dit bedrag staat een dag later op nul, maar die 17,84 zijn niet bijgeschreven.
Ik heb liever dat dit goed gaat in plaats van zo’n rad van fortuin.
Voor de tweede keer maak ik nu mee dat dit mis gaat. Na een week stond de rente op 17,84. Dit bedrag staat een dag later op nul, maar die 17,84 zijn niet bijgeschreven.
Ik heb liever dat dit goed gaat in plaats van zo’n rad van fortuin.
@New-Pink-Dolphin-579095165#291841 Als het goed is heb je hier 11 april een e-mail over ontvangen van bunq. Je kunt hierover ook beter contact opnemen met bunq support, aangezien wij gebruikers in de community je hiermee niet verder kunnen helpen.
@thijsoost#291847
is er wat veranderd dan ? of was het geen algemene mail?
@beekie#291849
Earlier today our monitoring detected that some of today’s Payday payouts are missing a day’s worth of interest. We’re happy to report the root cause of this issue has been identified. We’ve been growing so quickly lately that the system calculating everyone’s interest wasn’t finished before all payments were sent out. 😅
We’ve now fixed the issue and made sure that you’ll receive the full amount of interest you’ve earned. The missed day of interest will be added to your upcoming Payday.
@thijsoost#291850
oke ik eb die mail niet gehad. maar goed dat er over woord geïnformeerd