WBMRookie
Onze rekening is gedeactiveerd en nu zien we dat deze is opgeheven?????????? Weet iemand hoe je je rekening weer activeert???
Onze rekening is gedeactiveerd en nu zien we dat deze is opgeheven?????????? Weet iemand hoe je je rekening weer activeert???
@New-Vermilion-Newt-1704850325#293665 Als het om één rekening gaat, vind je deze terug door op de Home pagina onderaan op "Archief" te tikken. Je kunt gesloten rekeningen binnen 60 dagen weer heropenen.
Gaat het om je gehele bunq account, kan je hiervoor het beste contact opnemen met bunq support.
Hallo Thijs,
Hoe kan ik deze dan weer heropenen? lukt me niet maar dat komt omdat mijn partner er niet meer in komt....
@New-Vermilion-Newt-1704850325#293719 Als je op de Home pagina op Archief tikt, krijg je twee opties te zien: Rekeningen en Passen. Kies hier voor Rekeningen. Tik vervolgens op de rekening die je wilt heropenen en tik linksonder op de groene "Heropen rekening" knop. Deze rekening komt nu weer op de Home pagina te staan en is weer te gebruiken.
Houd er rekening mee dat je rekeningen kunt heropenen binnen 60 dagen nadat je deze gesloten hebt. Na 60 dagen is het sluiten van de rekening definitief. Gelukkig kan je altijd weer een nieuwe rekening openen bij bunq (via Home > Voeg toe), maar de IBAN zal dan wel anders zijn.
Ziet je partner de gedeelde rekening (daar gaat het om denk ik?) niet meer op de Home pagina? Of kan je partner helemaal niet meer inloggen in de bunq app? In het tweede geval kan je het beste contact opnemen met bunq support.
@thijsoost#293722
Hoi Thijs,
Fijn dat je even met me meedenkt!!! Waardeer het!
Ik zie bij de rekening in het archief de groene knop "Heropen rekening" niet!!
@New-Vermilion-Newt-1704850325#293728 Graag gedaan!
Dit zou moeten betekenen dat deze rekening al meer dan 60 dagen gesloten is, en daarom niet meer heropend kan worden. In dat geval kan je het beste een nieuwe rekening openen via Home > Voeg toe.
Ik lees in je andere bericht dat het gaat om een gearchiveerde rekening waar nog geld op staat. Dit zou normaal niet moeten kunnen. Ik lees dat je ook al contact hebt opgenomen met bunq support, heel goed! Zij zijn namelijk de enigen die je hiermee kunnen helpen, een reactie duurt meestal zo'n 1-2 weken.
@thijsoost#293729
Dank Thijs.
Door zoeken en zoeken en nog eens zoeken geeft Bunq nu aan dat mijn rekening is bevroren. Weet jij wat te doen???
Kan ik er met een gerust hart van uitgaan dat Bunq mij gaat benaderen?
@New-Vermilion-Newt-1704850325#293760 Als ze je niet benaderen, kan je natuurlijk ook zelf contact opnemen! Zie: https://together.bunq.com/d/32181
Een reactie kan wel 5-10 werkdagen duren.
goedemorgen, ik kan mijn rekening ook niet activeren. Als ik op knop druk met heractiveer mijn account, dan krijg ik een foutmelding dat ik deze rekening niet kan sluiten (wat ik ook niet wil) omdat saldo kleiner moet zijn dan € 1.00. Ik begrijp niet dat deze rekening in mijn archief terecht is gekomen, ook vanwege dat er saldo op staat. Wat kan ik doen?
@New-Mauve-Chinchilla-2217335357#297115 Dag Jans, je kunt een rekening niet sluiten als hier nog geld op staat. Het lijkt erop dat er wat anders aan de hand is, je kunt hiervoor het beste contact opnemen met bunq zelf via de bunq app (Profiel > Support Center).